Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته حقیقی، ایران توانست در هشت سال جنگ تحمیلی، چهره واقعی استکبار را برای همگان آشکار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای ترویج و توسعه ایثار و شهادت استان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: ایران توانست در این هشت سال چهره واقعی استکبار را برای همگان آشکار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح الله حقیقی با اشاره به رشادت های رزمندگان در این جنگ نابرابر خاطرنشان کرد: در این جنگ جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر ایستادند و همواره وعده الهی بر پیروزی حق علیه باطل گواه است.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان با توکل به خدا و رهبری امام راحل پیروز این جنگ بودند، گفت: با وجود حمایت استکبار جهانی و کشورهای دیگر از رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی، رزمندگان با دست خالی اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

 

این مقام مسئول پرداختن به توفیقات ایران اسلامی در طول 42 سال از عمر بابرکت نظام را یکی از تکالیف امروز همگان خواند و گفت: این توفیقات در زمینه های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و ... حاصل شده است.

 

حقیقی با بیان اینکه توفیقات نظام جمهوری اسلامی در سایه از جان گذشتگی رزمندگان حاصل شده است، گفت: به برکت وحدت فرماندهی مقام معظم رهبری، امروز شاهد خنثی شدن توطئه دشمنان ایران هستیم.

 

استاندار زنجان بر ضرورت همراهی تمام دستگاه های اجرایی دربرگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۶ شهید استان زنجان تاکید کرد و افزود:زنجان یکی از استان‌هایی بود که استارت برگزاری این کنگره را زد.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار زنجان فرهنگ دفاع مقدس هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است