Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@01:25:42 GMT

ورزشگاه آنفیلد به تبریز آمده است!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۳۴۳

ورزشگاه آنفیلد به تبریز آمده است!

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور  اظهار کرد: من زمانی که وارد استادیوم یادگار امام تبریز شدم مشاهده کردم که  هیچ کس در ورزشگاه  ۸۰ هزار نفری حرف نمی‌زند و صدایم به ۱۰۰ متری می‌رسید. هواداران تبریزی  تمرکز کرده بودند تا شعار مخصوص خود را بدهند و  آن‌ها حدود ۳ ساعت همچنان شعار می‌دادند و سرجای خود نمی‌نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تجربه بازی مقابل تیم‌های المپیاکوس یونان و لیورپول  را داشتم و همان جا گفتم که جو ورزشگاه یادگار امام تبریز مثل استادیوم آنفیلد است.

او ادامه داد: من علاقمند به بازی مالکانه و هجومی هستم و مردم تبریز از تیم خود پیروزی می‌خواهند و برای اینکه باشگاه تراکتور در سطح A  قوتبال ایران بتواند بازی کند باید ستاره و بازیکن جوان داشته باشد. ما باید تحت هر شرایطی خرید‌های خوب در پست‌های مختلف داشته باشیم. ان شا الله هفته آینده ۳، ۴ بازیکن فوق العاده خوب خریداری کنیم و پست‌هایی که ایراد داریم را تقویت کنیم.

۷ سهمیه لیگ برتری خود را خریداری می کنیم 

منصوریان افزود: همچنین خودم ۳، ۴ بازیکن جوان خوب آماده کردم و اگر در تیم دیگری بودم چند بازیکن جوان ماشین سازی و تراکتور را به خدمت می‌گرفتم. شاکله و ستون تیم ما خیلی خوب است و فقط باید نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم و تقویت تیم ما نباید در پست‌هایی که بازیکن خوب در اختیار داریم انجام شود. علاوه بر این ما نباید به خرید‌های خود آسیب بزنیم و به طور حتم ۷ سهمیه لیگ برتری خود  را به نحو احسن خریداری می‌کنیم.  

قداست شجاعی، حاج صفی و دژاگه در تراکتور شکسته نمی شود 

سرمربی تراکتور بیان کرد: تمرینات تیم ما از شنبه هفته آینده در زمین بنیاد دیزل شروع می‌شود و به طور کلی با  فضای بازیکن سالاری مخالف هستم. نیمکت خوب تیم ما به خاطر حضور مسعود شجاعی است و او بیشترین نقش را ایفا کرده است و بعد از آن حاج صفی و دژاگه قرار دارند. قداست این ۳ بازیکن در باشگاه تراکتور به هیچ وجه شکسته نمی‌شود، چون آن‌ها سمبل این باشگاه هستند و هیچ نسبتی با استقلال و پرسپولیس ندارند. آن‌ها پیشکسوتان تراکتور در سال‌های آینده هستند که در سطح بالا بازی می‌کنند.  

تمرکز هواداران تراکتور بر روی فضای مجازی نباشد 

او ادامه داد: این موضوع را با بازیکن سالاری اشتباه نگیرید و قول به هواداران تراکتور می‌دهم که با همه وجود برای آن‌ها تلاش می‌کنیم. همچنین سعی می‌کنیم شرمنده خود و هواداران نشویم و بقیه مسائل را به خدا واگذار می‌کنم. از هواداران می‌خواهم تمرکز بر روی فضای مجازی نداشته باشند و جوسازی‌ها را پیگیری نکنند و به فضای واقعی روی بیاورند. فضای واقعی تیم ما ۳۰ بازی لیگ برتر فوتبال و ۹۰ دقیقه سوپر کاپ است و ان شالله چند ۹۰ دقیقه در جام حذفی خواهیم داشت. همچنین  امیدوارم لیگ قهرمانان آسیا را تا ۹۰ دقیقه پایانی بتوانیم ادامه بدهیم. من به هواداران قول می‌دهم که دستی از باشگاه بیرون نمی‌رود که التماس به دلالیسم کنیم و آن دست‌ها را کوتاه می‌کنیم.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتور ورزشگاه یادگار امام تبریز منصوریان حاج صفی دژاگه لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا منصوریان تراکتور ورزشگاه یادگار امام تبریز تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید