Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به ضرورت همراهی خانواده‌ها در طرح ارزیابی تنبلی چشم، بیان کرد: این طرح ویژه کودکان سه الی شش سال استان سمنان تا پانزدهم مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود و لذا خانواده‌ها می‌بایست تا این تاریخ حتماً نسبت به حضور در طرح مبادرت ورزند.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل این طرح در آبان ماه بود اما امسال به دلیل شرایط کرونا سبب تا شد تا طرح از نیمه تیرماه آغاز و تا نیمه مهرماه ادامه یابد، افزود: ۱۱ پایگاه دائم بهزیستی استان سمنان پذیرای خانواده‌ها در این طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌ها جدی بگیرند

مدیرکل بهزیستی استان سمنان سنجش ارزیابی بینایی را اصلی مهم در آغاز آموزش و یادگیری نونهالان دانست و تصریح کرد: تمام الزامات بهداشتی و مسائل پروتکل‌ها در مجموعه‌های بهزیستی مجری طرح رعایت شده و خانواده‌ها نگران نباشند.

ایزد پور با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا سنجش بینایی در سطح استان سمنان تنها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود و لذا نباید نگرانی از بابت وجود داشته باشد، بیان داشت: والدین برای جلوگیری از تجمع در مراکز می‌توانند با برقراری تماس تلفنی، در نوبت دهی نیز شرکت کنند تا راحت‌تر در این طرح مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار کودک استان سمنان مورد پایش تنبلی چشم قرار گرفتند، گفت: حتماً خانواده‌ها باید به این طرح مهم و سرنوشت ساز عنایت داشته باشند زیرا سن طلایی درمان بیماری‌های چشمی زیر هشت سال است و این طرح به تشخیص به موقع کمک می‌کند.

کد خبر 5030771

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان سمنان بینایی سنجی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس استان سمنان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی