Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره نقش دانشگاه در پرورش مسائل فرهنگی اظهار کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا شاید بسیاری از مسائل و مشکلات دانشگاهی را هنوز لمس نکرده بودیم.

او افزود: شاید اگر بحث آموزش و پژوهش در دانشگاه خیلی جدی‌تر دنبال می‌شد، می‌توانستیم بحث فرهنگی را امروزه با عمق بیشتری نسبت به گذشته درک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملانظری تصریح کرد: امروزه به این نتیجه رسیده ایم که دانشجویان برای حضور در دانشگاه به مسائل فرهنگی و ارتباطی بیشتر از مباحث آموزشی و پژوهشی احتیاج دارند.

او با بیان اینکه مسائل فرهنگی در برنامه ریزی آینده شغلی دانشجویان حائز اهمیت است، تاکید کرد: مباحث فرهنگی نقش زیادی در افزایش میزان عزم و اراده افراد در آینده شغلی و تاب آوری‌ها نسبت به مسائل مختلف دارد؛ بنابراین در دانشگاه الزهرا (س) همواره سعی کرده ایم که از نوع علاقه مندی جوانان استفاده کنیم و این مباحث فرهنگی را به فضای مجازی سوق دهیم.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) تاکید کرد: در حال حاضر تمام مراسم‌های دانشگاه متناسب با علاقه دانشجویان به صورت مجازی برگزارمی‌شود که این عامل یک فرصت مناسب برای مهیا کردن شرایطی است که دانشجویان در این دوران با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور در دانشگاه احساس تنهایی نکنند.

بیشتر بخوانید

رشد ۲۰ درصدی فعالیت انجمن‌های علمی دانشگاه الزهرا (س) جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا با حضور وزیر علوم برگزار شد اجرای طرح جدید استعدادیابی و پرورش مدیران در دانشگاه الزهرا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا کرونا در ایران دانشگاه الزهرا مسائل فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه الزهرا
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر