Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@10:35:31 GMT

آماری که می‌گوید استقلال امشب برنده است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۷۵۶

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر امروز قرار است به مصاف تیم الاهلی عربستان برود که چاره ای جز برد مقابل نماینده قدرتمند سعودی ندارد. آبی ها برای اینکه دومین تیم صعودکننده از گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشند، باید الاهلی را ببرند و حواسشان باشد که کارت زرد و قرمز نگیرند تا درنهایت بتوانند بالاتر از الشرطه عراق در جدول مسابقات قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال چیزی که آبی ها را به برد در بازی امروز امیدوار می کند، آمار قابل قبولی است که در تقابل های پیشین مقابل الاهلی عربستان از خود به جای گذاشته اند. به جز شکست در دیدار رفت این فصل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال دو بار دیگر با الاهلی دیدار کرده که به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 باز می گردد.

فصلی که آبی ها با هدایت صمد مرفاوی موفق شدند در گروه A آن رقابت ها، در هر دو دیدار رفت و برگشت، تیم قدرتمند الاهلی عربستان را شکست بدهند.در دیدار رفت آن سال، استقلال در تاریخ 4 اسفند 1388 موفق شد در خاک عربستان و در ورزشگاه جده، با دو گلی که فرهاد مجیدی به ثمر رساند، با نتیجه 2-1 میزبان خود را شکست دهد.

در دیدار برگشت هم که با حضور 64 هزار هوادار استقلال در تاریخ 25 فروردین 1389 در استادیوم آزادی برگزار شد، آبی پوشان موفق شدند با گل های سیدمهدی سیدصالحی و امیرحسین صادقی، نتیجه بازی رفت را تکرار کنند و یک بار دیگر با نتیجه 2-1 از سد الاهلی بگذرند و در نهایت راه خود را برای صعود به مرحله بعدی هموار کنند.

اتفاقی که هواداران استقلال یک بار دیگر امیدوارند چهارشنبه شب رخ بدهد و شاگردان مجید نامجومطلق با کسب سومین برد خود در تاریخ تقابل های رودررو مقابل الاهلی، بتوانند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال این هفته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبروی العین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد اما با توجه به شکست در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 4-5 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

این خبر چندان خوبی برای آنها نبود که امیدوار بودند بتوانند بار دیگر راهی دیدار فینال شوند و جام قهرمانی را در فصلی که نمایشی بسیار خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ عربستان و در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته بودند به دست آورند.

با این حال، به نظر می‌رسد که ژسوس این باخت را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را روی رقابت‌های لیگ عربستان گذاشته است. این مربی پرتغالی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«این فرصت جدیدی برای ماست که بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم! حالا تمرکزمان روی هدفی است که داریم و می‌دانیم که بهترین هواداران را در کنارمان داریم! پیش به سوی اهداف‌مان!»

الهلال در این فصل صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ عربستان بوده و در حال حاضر با ۷۷ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و این در حالی است که النصر با ۹ امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در تعقیب آنها است.

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا