Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری در برنامه امروز خود به مهم ترین اتفاقاتی که در روز دوم مهر ماه در سال های اخیر افتاده است می پردازد. 

به گزارش طرفداری، روز دوم مهر ماه از جمله روزهایی محسوب می شود که در ورزش ایران اتفاق مهمی را رقم نزده است. 

فابیو کاپلو: دینوزوف بهترین انتخاب برای فدراسیون فوتبال ایتالیاست (2 مهر 1380)

در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایتالیا حدود یک سال بدون رییس اســـت، فابیو کاپلو مربی تیم رم، دینو زوف رقیب سابق خود و مربی پیشین تیم لاتزیو را شایسته ترین فرد برای تصدی این پست خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم رم روز دوشنبه ضمن ستایش از دینوزوف مربی برکنار شده لاتزیو و قدردانی از کار مربیگری او گفت که زوف یک رییس ایده آل برای فدراسیــــون فوتبال ایتالیاست . کاپلو گفت که زوف یک سیاستمدار در فوتبال است که به هیچ گروهی وابستگی ندارد و با هوشیاری و اقتدارش می تواند یک رییس فدراسیون دلخواه و مفید باشد. وی افزود انتخاب زوف به این سمت با توجه به اینکه او نماد عالی فوتبال ایتالیا به شمار می آید، اجتناب ناپذیر است.

 

رنگرز: از مردم عذر می خواهم، قول می دهم جبران کنم (2 مهر 1381)

حسن رنگرز دارنده مدال برنز چهل و هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روسیه که به عنوان فنی ترین کشتی گیر این دوره از مسابقات نیز شناخته شد ، بعدازظهر امروز با استقبال گرم ورزشدوستان وارد زادگاهش نوشهر شد. رنگرز در بدو ورود به نوشهر در جمع خیل عظیم مردم نوشهر و چالوس که ساعاتی به انتظار وی ایستاده بودند، گفت:"از اینکه نتوانستم مدال طلای جهانی را به ارمغان آورم بسیار شرمنده ام و از همه شما عذرمی خواهم". وی در مرحله نیمه پایانی هنگامی که در برابرحریف ارمنستانی خود 11 امتیاز بدست آورده بود، به تصور اینکه داور باید مسابقه را به نفع وی قطع کند از فعالیت خود کم کرد و به دنبال آن "گوکولف " با عکس العملی سریع او را روی پل برد و ضربه فنی کرد.

حسن رنگرز در گفتگویی درباره اشتباه خود در مقابل حریف ارمنستانی گفت:" به نظر من کشتی تمام شده بود و داور باید سوت پایان مبارزه را به صدا در می آورد" دارنده مدال برنز جهانی اضافه کرد: متاسفانه ما قدرت و نفوذ لازم را در کمیته داوری فدراسیون کشتی جهان نداریم و بارها چنین اتفاقاتی به ضرر کشتی گیران ایرانی افتاده است.

وی در تشریح روند مبارزات خود گفت: در وزن 55 کیلو درمجموع 29 کشتی گیر حضور داشتند که باوجود مصدومیتی که از ناحیه مچ پا داشتم شش کشتی را با پیروزی پشت سر گذاشتم اما در دیدار با کشتی گیر ارمنستانی با وجود برتری 11 برصفر تقدیر این بود که شکست بخورم. رنگرز شایعه هرگونه سهل انگاری و دخالت مربیان در این شسکت را به شدت رد کرد و گفت : هیچیک از مربیان مقصر نبودند و تنها اشتباه و بی دقتی خود من بود که باعث شکستم شد. 

 

مدال برنز" هادی ساعی" در مسابقات جهانی تکواندو حتمی شد (2 مهر 1382)

" هادی ساعی" تکواندوکار وزن پنجم ایران با پیروزی بر" خوزه رامیرز" از مکزیک در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در آلمان ، راهی مرحله نیمه نهایی شد و به این ترتیب مدال برنز وی حتمی شد. به گزارش روز چهارشنبه فدراسیون تکواندو، ساعی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 4 بر رامیرز پیروز شد. ساعی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی با نتایج 5 بر 3 بر "تیم کارلوس" از برزیل ،10 بر4 بر"خورتن" از انگلیس و 5 بر1 بر "ویتالی" از سوئد پیروز شده بود. نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی باید عصر امروز به مصاف "احمد راشداف "از آذربایجان که دارنده مدال برنز جام جهانی 2002 می باشد روبه رو شود. در گروه دیگر این وزن نمایندگان فرانسه،اتریش ، کره جنوبی، تایوان و روسیه حضور دارند. در ادامه این مسابقات فردا پنجشنبه بهزاد خداداد از کشورمان در وزن دوم باید ابتدا با نماینده غنا و سپس با برنده نمایندگان سوییس و مالزی و بعد با نماینده فرانسه که قهرمان سال 2003 اروپاست روبرو شود. همچنین در این روز ریحانه زین العابدینی تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی بانوان کشورمان در نخستین مسابقه خوداز حریف استرالیایی شکست خورد وحذف شد.

فوتبال باشگاه های برتر ایران - پیروزی استقلال تهران در مقابل فجر سپاسی (2 مهر 1383)

دیدار تیم های استقلال تهران و فجر سپاسی شیراز در چارچوب رقابـــــت های فوتبــــال قهرمانی باشگاه های برتر ایران عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به سود تیم استقلال به پایان رسید. در این دیدار که از ان حدود 20 هزار نفر دیدن کردند، تیم استقلال تهران با نتیجه 2 بر یک فجر سپاسی شیراز را شکست داد تا به اولین پیروزی خود در این فصل دست یابد. گلهای استقلال تهران را رضا عنایتی در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی و علی سامره در دقیقه 81 و تک گل فجر سپاسی شیراز را مهرزاد معدنچی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. در این مسابقه مهرزاد معدنچی از تیم فجر سپاسی شیراز در دقیقه 90 به دلیل خطای عمد روی حسین کاظمی از سوی داور مسابقه با دریافت کارت قرمز اخراج شد. این دیدار را حسین یدی قضاوت کرد.

 

22 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال آرژانتین دعوت شدند (2 مهر 1384)

" خوزه پکرمن " سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین اسامی 22 بازیکن این تیم را برای دیدار با تیم های پرو و اروگوئه در چارچوب رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان در منطقه آمریکای جنوبی اعلان کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز از بوینوس آیرس ،تیم آرژانتین که صعودش به مرحله نهایی جام جهانی 2006 مسجل شده است در روزهای 17 و 20 مهرماه به مصاف تیم های پرو و اروگوئه خواهد رفت. اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال آرژانتین به شرح زیر است :

دروازه بان : لئوناردو فرانکو 

مدافعان : روبرتو آیالا ، گابریل میلیتو ، خوان پابلو سورین ، فابرسیو کولوسینی ، پابلو زابالتا ، دیه گو پلاسنته ، والتر ساموئل ، مارتین دمیچلیس  

بازیکنان میانی : پابلو آیمار ، لئوناردو پونزیو ، خوان رومن ریکلمه ، آلدو دوچر ، کریستیان گونزالز ، ماریو سانتانا ، لوییس گونزالز  

مهاجمان : لوسیانو گالتی ، لوسیانو فیگوئروآ ، لیونل مسی ، هرنان کرسپو ، سزار دلگادو ، کارلوس توز.

 

"حمید استیلی" از حضور سه بازیکن جدید در تیم پرسپولیس خبر داد (2 مهر 1385)

حمید استیلی روز یکشنبه در گفت وگویی درباره اوضاع تیم پرسپولیس به صحبت پرداخت: یک بازیکن عراقی و 2 بازیکن از امید پرسپولیس ، در تمرینات حاضر خواهندشد و باید منتظر عملکرد آنان و نظر سرمربی تیم باشیم . با ناکامی در جام حذفی ، تنها به لیک برتر می اندیشیم و قصد داریم باتمرینات فشرده ومنظم ، خود را برای حضوری موفق در لیک آماده کنیم، برهمین اساس هرروز تمرینات پیروزی در ورزشگاه کارگران دنبال خواهد شد . با اینکه لیاقت قهرمانی در جام حذفی را داشتیم متاسفانه در نقش جهان مغلوب سپاهان شده و از حضور در لیک قهرمانان آسیا محروم شدیم . به اعتقاد من باید فرصت داد تا پیروزی از این شرایط عبورکرده و با رسیدن به آرامش لازم ، لیک را باقدرت پی بگیرد.

استیلی از عملکرد بازیکنان پرسپولیس ابراز رضایت کرد و گفت: بازیکنان، ناکامی جام حذفی را به فراموشی سپرده و برای حضور موفق در لیگ برتر هم قسم شده اند. وی از حضور مهرزاد معدنچی، مهرداد اولادی و شیث رضایی در تمرینات تیم ملی فوتبال امید خبرداد و گفت : این بازیکنان بانظر مثبت سرمربی تیم در تمرینات تیم ملی امید کشورمان حاضرشده اند که به همین دلیل درتمرینات صبح امروز درورزشگاه کارگران غایب بودند .

 

"فابرگاس": "تیه ری هانری" ما را ترسانده بود (2 مهر 1386)

"سسک فابرگاس" مدافع اسپانیایی باشگاه آرسنال انگلیس درمورد هم تیمی سابقش "تیه ری هانری" اظهار داشت: با رفتن او به رئال مادرید، مجموعه تیم آزاد شده است.تیم آرسنال شنبه شب با پیروزی 5 بر صفر مقابل دربی، صدرنشینی در لیک برتر را پس از شش هفته همچنان حفظ کرده است.
این تیم دو امتیاز با منچستریونایتد فاصله دارد و البته یک بازی کمتر انجام داده است.
وضعیت کنونی تیم کاملا برخلاف نظر تحلیلگرانی است که پیش از شروع فصل معتقد بودند در غیاب تیه ری هانری، بحران بر آرسنال چیره خواهد شد.
حتی سسک فابرگاس ستاره جدید باشگاه آرسنال براین باور است که تیم با آزادی بیشتری در غیاب هانری بازی می کند.
وی به روزنامه "تایمز" گفت : هانری همه را مرعوب کرده بود. او بازیکن بزرگی است اما بازی کنار او راحت نبود . همه می گفتند امسال بدون هانری به هیچ جا نمی رسیم و همین انگیزه لازم را به وجود آورد. ما در حضور هانری آرامش نداشتیم و به هر کاری که او دلش می خواست انجام دهد، وابسته بودیم.
یکی از شایعات تابستان امسال این بود که فابرگاس درآستانه جداشدن از آرسنال است و مذاکراتی هم با مسئولان باشگاه رئال مادرید انجام داده اما با شروع خوبی که این تیم در فصل جدید داشت، وی تاکید کرد برای مدتی در آرسنال خواهد ماند.
مدافع تیم ملی اسپانیا در مورد احتمال حضورش درآرسنال طی 10سال آینده پاسخ داد: در حال حاضر، بله. من همه چیز فوتبال انگلیس را دوست دارم، از شیوه تهاجمی تا سرعت بازی. احساس کودکی را دارم که در خیابان بازی می کند.

 

هیدینک: موفقیت اینترمیلان به خاطر مانچینی است نه مورینیو (2 مهر 1387)

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه معتقد است که موفقیت اینترمیلان بیشتر به خاطر روبرتو مانچینی سرمربی سابق این تیم است تا خوزه مورینیو. گل،گاس هیدینک با این اظهارات یک جنگ لفظی را با مورینیو به راه انداخت و تاکید کرد که کلودیو رانیه ری سرمربی یوونتوس با شخصیت تر از آقای خاص یعنی همان مورینیو است. در حقیقت به گفته هیدینک، سلطه کنونی اینترمیلان به خاطر تلاش های گذشته مانچینی است که تازه به بار نشسته .
اینترمیلان مسابقات این فصل خانگی و اروپایی خود را با اقتدار شروع کرده اما هیدینک هیچ سهمی از این موفقیت را از آن مورینیو نمی داند.وی گفت: نتایج اینترمیلان ثمره تلاش های مربی قبلی این تیم است و قطعا ربطی به مورینیو ندارد.
این مربی هلندی همچنین از رانیه ری سرمربی یوونتوس و بزرگترین رقیب اینترمیلان نیز تمجید کرد تا بیشتر سرمربی سابق پورتو را تحقیر کند.هیدینک اظهار داشت: رانیه ری مربی با شخصیتی است و کارش را خیلی خوب انجام می دهد، او قبلا خود را ثابت کرده است و به نظر من یوونتوس می تواند قهرمان این فصل جام باشگاه های اروپا شود، این تیم به همراه تیم های زنیت و رئال مادرید، از تیم های محبوب من است.
حمله هیدینک به آقای مورینیو ظاهرا ریشه در یک دشمنی قدیمی دارد که احتمالا با واکنش سرمربی اینترمیلان روبرو خواهد شد. اینترمیلان که تازه از جنگ لفظی با باشگاه کاتانیا خلاص شده اکنون گرفتار یک جنگ لفظی دیگر با سرمربی روسیه شده است.

 

عقیلی بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی ایران و بحرین شد (2 مهر 1389)

هادی عقیلی باسابقه تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل بحرین درچارچوب رقابت های غرب آسیا برگزیده شد به گزارش ایرنا، عقیلی که در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت های غرب آسیا دو گل وارد دروازه تیم بحرین کرد از سوی کمیته فنی این مسابقه ها به عنوان بهترین بازیکن این بازی شناخته شد. عقیلی مدافع کشورمان درچهل و هفتمین بازی ملی خود دو گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساند. تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار که در ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان اردن برگزار شد با سه گل حریف خود را شکست داد.
ششمین دوره رقابت های فوتبال غرب آسیا از عصر جمعه با شرکت 9 تیم در امان آغاز شده است. در این دوره از مسابقه ها، تیم های ملی فوتبال ایران، اردن، بحرین ، عمان ، سوریه ، عراق، یمن، فلسطین و کویت حضور دارند.

راهكارهای نهايی خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس (2 مهر 1392)

اعضاي هيات مديره اين باشگاه صبح امروز در باره واگذاري باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي به بحث و تبادل نظر پرداختند تا راهكارها و ديدگاه ‌هاي خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام كنند.
اكبري رييس هيات مديره، رويانيان، نامي، پروين، جمشيدي و همچنين قائم مقام، محمود سالاركيا معاون حقوقي، حميد استيلي رييس آكادمي و حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس، اعضاي حاضر در اين جلسه بودند.
اكبري رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: پيرو راهكارهايي كه سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جلسه با هيات مديره مطرح كرده بود، در باره اين راهكارها به طور مفصل به تبادل نظر پرداختيم و همچنين برخي اعضاي هيات مديره پيشنهادات جديدي داشتند كه مورد بررسي قرار گرفت. در نهايت مقرر شد جلسه فوق العاده هيات مديره در كمتر از يك هفته برگزار شود تا جمع بندي نظرات و ديدگاه ‌هاي هيات مديره باشگاه به وزارت ورزش و جوانان تقديم شود.
در اين جلسه همچنين محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس، گزارش كاملي از فعاليت ‌هاي اين باشگاه در يك سال گذشته براي پيگيري امور خصوصي سازي پرسپوليس به اعضاي هيات مديره داد تا آنها نيز در جريان كم و كيف اقدام انجام شده قرار گرفته باشند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز تیم ملی فوتبال استقلال تهران هیات مدیره مرحله نیمه سرمربی تیم مدال برنز مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود