Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی در نشست ستاد برنامه‌ریزی و ساماندهی اربعین حسینی افزود: برای مدیران و دست‌اندرکاران ستاد ساماندهی اربعین حسینی استان قزوین خیلی سخت و دشوار است که امسال در آستانه اربعین حسینی برنامه‌ریزی کنند که زائران حسینی برای راهپیمایی حسینی و زیارت به عتبات عالیات نروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری پرشور راهپیمایی اربعین حسینی در سال‌های گذشته عنوان کرد: جلسات ستاد ساماندهی اربعین حسینی در سال‌های گذشته با شور و تکاپوی بسیار زیاد به منظور هرچه پرشور برگزار شدن راهپیمایی حسینی برگزار می‌شد ولی امسال با وجود بیماری کرونا با وجود میل باطنی امکان انجام این سفر معنوی وجود ندارد چرا که سلامت مردم در اولویت است.

حبیبی خاطرنشان کرد: در بحث برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حیسنی تا امروز کشور عراق هیچ مجوزی برای ورود به عراق برای ایام اربعین صادر نکرده است و دولت این کشور اعلام کرده هیچگونه امکانات برای پذیرش زائران خارجی ندارد بنابراین مردم استان به سمت مرزهای ایران و عراق حرکت نکنند.

هیات‌ها، عزاداران و موکب‌داران استان قزوین اخبار برگزاری مراسم اربعین حسینی را فقط از طریق مسئولان و رسانه‌های رسمی دنبال کرده و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و  شایعاتی در فضای مجازی منتشر می‌شود که عزاداران برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کنند که هیچ‌گونه رسمیتی ندارد.

وی با بیان این که در استان قزوین هیچ راهپیمایی و پیاده‌روی با عنوان پیاده‌روی اربعین برنامه‌ریزی نشده است، ادامه داد: به منظور برگزاری مراسم اربعین برنامه‌ریزی‌هایی برای فعالیت برخی از هیات‌های مذهبی با رعایت موازین بهداشتی انجام شده ولی هیچ برنامه برای پیاده‌روی اربعین حسینی چه در استان قزوین و چه در کشور عراق نخواهیم داشت.

کد خبر 551555 برچسب‌ها استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین اربعین حسینی استان قزوین برنامه ریزی پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، منجم گفت: با توجه به اینکه، نصب تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی غیرمجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد تردد در پیاده‌رو‌ها را دارند و یا بر روی تیر‌های برق ودرختان نصب می‌شود خطرآفرین است در همین راستا سازمان زیباسازی در چند مرحله اقدام به تذکرات و اخطار‌های کتبی می‌نماید که در صورت عدم‌همکاری اقدام به جمع آوری تابلو‌های غیرمجاز می‌کند.

به گفته وی، از ابتدای امسال تا کنون ۴۵۰ تابلو، بنر و موانع فیزیکی غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از اصناف وکسبه خواست از نصب تابلو‌های غیرمجاز و غیراستاندارد در پیاده روها، تیر‌های برق که ناایمن هستند، خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت