Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از افزایش قیمت انواع موادمخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مجید کریمی درباره قیمت موادمخدر در نیمه نخست امسال اظهارکرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و توقف بخشی از تردد‌ها در سراسر دنیا، تردد سیستم‌های حمل و نقل نیز در سراسر جهان کاهش پیدا کرد، مدتی بعد نیز با از سرگیری یکسری از تردد‌ها هزینه‌های حمل و نقل نیز افزایش پیدا کرد و در مجموع تمام این موارد سبب شد تا حدود یکی دو ماه پس از شیوع کرونا که همزمان با اوایل سالجاری بود، قیمت مواد مخدر نیز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از طرف دیگر اقدامات و اشراف اطلاعاتی پلیس در ناامن کردن بستر‌ها و فضای قاچاق موادمخدر و بالا رفتن ریسک قاچاق نیز به عنوان عامل دیگری بر افزایش قیمت موادمخدر اثر گذاشت و در مجموع ما شاهد افزایش قیمت مواد مخدر بودیم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با انتقاد از کم‌توجهی پلیس برخی از کشور‌های منطقه در مبارزه با موادمخدر در دوران شیوع کرونا گفت: متاسفانه پلیس برخی از کشور‌های همسایه که بیشترین میزان تولید مواد مخدر را هم دارند در دوران شیوع کرونا کار را تعطیل کردند و همین موضوع شبب شد تا ما با هجمه بیشتری از ورود مواد مخدر به کشور مواجه شویم. در این شرایط ماموران نیروی انتظامی نه تنها از کار خود کم نکردند، بلکه حضور و ماموریتشان که بیشتر شد که نتیجه آن هم افزایش کشفیات و عملیات‌های موفق پلیس در برخورد با قاچاقچیان بود.

کریمی افزود: در عین حال پلیس مبارزه با موادمخدر در دیگر جنبه‌ها نیز کار را ادامه داد و علیرغم مشکلات و مسائلی که در بحث جمع آوری معتادان متجاهر وجود داشت، این طرح ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس در نیمه اول امسال با قوت اجرا شد و در نیمه دوم نیز با قوت ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: در مسیر مبارزه با موادمخدر برخی از همکاران ما دچار مشکلات و آسیب‌هایی شده و از جان خود مایه گذاشتند، در دوران شیوع کرونا نیز بعضا مشکلاتی برای برخی از ماموران پلیس ایجاد شد، اما تاثیری بر اراده آنان در مبارزه با موادمخدر ایجاد نکرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی ناجا مواد مخدر مبارزه با موادمخدر مبارزه با مواد شیوع کرونا قیمت مواد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مراغه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با تعقیب و مراقبت لازم یک خودروی پراید را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی مراغه گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ فارسی گفت: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه