Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار گودرزی با بیان اینکه دستگیری متجاوزان مرزی نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است، گفت: با هر فرد قانون‌شکنی که حریم مرز‌های ایران اسلامی را نقض کند برخورد می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "احمدعلی گودرزی" در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان خراسان‌رضوی، هوشمندسازی مرز را از اولویت‌های مهم مرزبانی دانست و گفت: باید از ظرفیت‌های الکترونیکی، اپتیکی و فناوری‌های نوین جهت پایش مرز‌های کشور بیشتر بهره ببریم تا تعداد نیروی انسانی را کاهش دهیم و با پایش تصویری مرز، استحکامات مرزی را تقویت و امنیت پایدار را نیز فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ناامنی مرز‌ها خط قرمز نیروی انتظامی است، افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده اند‌که "مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است"، بنابراین نباید کسی به حریم و مرز‌های کشور تعدی و تعرض کند و با هر فرد قانون شکنی که حریم مرز‌های ایران اسلامی را نقض کند، برخورد خواهد شد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در ادامه به کشفیات مواد مخدر در مرز‌های کشور اشاره و تصریح کرد: طی ۶ ماه گذشته، مرزبانان ما موفق به کشف ۶۸ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های کشور شدند و این امر، افزایش ۹۴ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

سردار گودرزی با بیان اینکه دستگیری متجاوزان مرزی نسبت به سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی داشته است، ادامه داد: در مرز‌های استان خراسان رضوی نیز از ابتدای سال جاری بیش از ۷ تن مواد مخدر کشف شده که این مقدار ۶۳ درصد بیشتر از مقدار کشفیات در سال گذشته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه مرز‌های استان خراسان رضوی از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: معتقدیم که مرز‌های استان با وجود مرزبانان غیور و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان مرز‌های مستحکمی است؛ مرز‌ها با ایثار و غیرت وصف ناشدنی مرزبانان مدیریت و کنترل می‌شود.

این مقام ارشد مرزبانی ناجاخاطرنشان کرد: از زحمات طاقت فرسای سردار "ماشااله جان نثار" قدردانی می‌کنم و برای سردار "مجید شجاع" فرمانده مرزبانی استان آرزوی موفقیت و سربلندی در پاسداری از کیان ایران اسلامی در مرز‌های شرقی کشور را دارم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی ناجا مرزبانی نسبت به سال گذشته فرمانده مرزبانی مرز های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی