Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم سرخابی با شکست حریفان عربی خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند و دل هواداران را شاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب قاره کهن امروز با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و تیم‌های استقلال و شهر خودرو به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان خواهد رسید که پیش از شروع این هفته از مسابقات دو نماینده کشورمان حذف شدند و دو نماینده دیگر کشورمان برای صعود نیاز به کسب پیروزی دارند.

بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص اینکه پرسپولیس صعود خود را به هفته پایانی کشاند و نیاز مبرم به کسب برتری مقابل شارجه دارد به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: پرسپولیس مقابل الدحیل نمایش بدی نداشت اما آن‌قدر خوب با این تیم بازی نکرد که بتواند به پیروزی برسد یا حداقل امتیاز بگیرد. ضمن اینکه پنالتی مشکوک شکست سرخ‌پوشان را رقم زد.

وی ادامه داد: نفرات جدید نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند ولی باید بدانند که در پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا بازی می‌کنند و با تمام توان در خدمت کادر فنی باشند. پرسپولیس می‌تواند در دیدار با شارجه به پیروزی دست پیدا کند و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد: شارجه تیم خیلی قدرتمندی نیست و نباید فریب برتری ۶ بر صفر این تیم مقابل التعاون عربستان را خورد و بیش از اندازه این حریف را بزرگ کرد. یحیی گل‌محمدی می‌تواند با از کار انداختن بازیکنان کلیدی شارجه شرایطی حاصل کند تا شاگردانش بتوانند سه امتیاز سرنوشت‌ساز مسابقه را کسب کنند و با صعود به مرحله حذفی دل هواداران شاد شود.

وی در خصوص دیدار امروز استقلال با الاهلی عربستان گفت: صعود استقلال از گروهش برای کشورمان افتخارآمیز است. این دیدار را باید با نگاه ملی تماشا کرد. آرزویم صعود آبی‌پوشان ایران به مرحله حذفی است و به شخصه خوشحال می‌شوم تا استقلال بتواند از سد الاهلی عربستان عبور کند.

ابوالقاسم‌پور افزود: کار مجید نامجومطلق سخت است اما تیمش ابزار لازم را برای برنده شدن مقابل الاهلی دارد. به خصوص اینکه سرمربی نماینده سعودی تصمیم گرفته تا به تعدادی از بازیکنان تک اخطاره خود استراحت دارد. ضمن اینکه برتری استقلال مقابل الاهلی و صعود به مرحله حذفی انگیزه بازیکنان پرسپولیس را مضاعف می‌کند تا آن‌ها هم با قدرت روحی بیشتری به مصاف شارجه بروند.

وی در خصوص حذف تیم‌های سپاهان و شهر خودرو تصریح کرد: مربیگری در فوتبال امر بسیار مهمی است و محرم نویدکیا و مهدی رحمتی تجربه لازم روی نیمکت را ندارند. قطعاً اگر مربیان سابق این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت تیمشان باقی می‌ماندند، شرایط بهتری برای هر دو تیم ایجاد می‌شد، البته گروه شهر خودرو خیلی سخت بود و اقبال این تیم کمتر از سپاهان بود که می‌توانست تا روز آخر بخت صعودش را حفظ کند. امیدوارم که با صعود پرسپولیس و استقلال کام هواداران فوتبال ایران شیرین شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سپاهان بهنام ابوالقاسم پور شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا 2020 مرحله حذفی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!

همشهری آنلاین: اخیرا، مالکیت پرسپولیس در اختیار مجموعه‌ای از بانک‌ها قرار گرفته و استقلال هم به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده است. هواداران، موشکافانه این تغییر و تحولات را درنظر داشتند و حالا، با تغییر مالکیت، کری‌خوانی‌های مرسوم هم عوض شده است. این کری‌خوانی‌های بامزه به‌خصوص در فضای مجازی نمود داشته است؛ از یک سو هواداران پرسپولیس که تیمشان به بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شده، مدعی‌اند هر کسی که در کشور کارت بکشد، بخشی از سود تراکنش‌ها به‌حساب باشگاه می‌رود.

برخی هواداران استقلال این مسئله را جدی گرفته و حتی عکسی دست‌به‌دست می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر با خط خود نوشته، کار این بانک‌ها را قبول نمی‌کند. دیگر شوخی بامزه هم این بوده که برخی هواداران پرسپولیس گفته‌اند از آنجا که استقلال متعلق به یک شرکت بزرگ پتروشیمی است، دیگر بنزین نمی‎زنند تا تیم رقیب را از نظر مالی منتفع نکنند. فارغ از این شوخی‌ها، هواداران هر دو تیم نگران وضعیت تیمشان هستند و امیدوارند این تغییر و تحول، به نفع تیمشان تمام شود.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!