Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری قم در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با موضوع تصادفات گفت: هدف از برگزاری این جلسات: بررسی، نتیجه گرفتن و اجرایی شدن مصوبات است تا نتایج عملی و ملموس برای مردم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه کاهش تصادفات از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم و سایر دستگاه ها در استان افزود: الحمدلله حساسیت، دغدغه و جدیت لازم در این خصوص بین مسئولان پر همت و توانمند وجود دارد، اما با کار مضاعف و تعامل بیشتر بین سازمان ها می بایست خروجی کاربردی و بهتری را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری قم با اشاره به تجربیات موفق استان ها در حوزه کاهش تصادفات نیز تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع تصادف و هزینه هایی که بر جامعه و شهروندان تحمیل میشود، ضرورت دارد جلسه فوق العاده شورای استانی تشکیل و برای مصوبات آن، ضرب الاجل واقعی و متناسب با مسئولیت و وظایف هر سازمان تعیین شود و هر سازمان مطابق تعهد خود می بایست با در نظر گرفتن اولویت بندی، در اسرع وقت، انجام امور را در دستور کار خود قرار دهد.

مظفری با بیان اینکه تصادفات شهری و جاده ای باعث ایجاد تلفات بسیاری شده و راهکارهای پیشگیری به منظور کاهش هزینه ها و تلفات ناشی از تصادفات لازم است تأکید کرد: مصوبات شورا می بایست ضمانت اجرایی داشته باشند و بر این اساس دستگاه قضایی با تمام قوا پشتیبانی لازم را در خصوص رفع موانع و مشکلات انجام خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان قم افزود: در این راستا بر اساس قانون دادستان قم مصوبات شورا را به عنوان دستور قضایی به سازمان ها و نهادهای ذیربط ابلاغ می نماید تا ضمن اعلام و پیگیری ضرب الاجل تعیین شده، در صورت قصور و کوتاهی، برای مدیران متخلف پرونده قضایی تشکیل و تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای دو پراید، سه پژو ۴۰۵، تیبا و تریلی در آزادراه زنجان- قزوین موجب مصدومیت ۲۳ نفر شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

تقی‌لو افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب