Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی‌وچهارمین قسمت از سری سوم برنامه "مکث" چهارشنبه شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در هفته پنجم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده سپند امیرسلیمانی مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه امیرسلیمانی میزبان رضا سلیمانی است. سلیمانی که خود زمانی به استعمال دخانیات اعتیاد داشت پس از ترک آن تابحال به هزار نفر کمک کرده است تا سیگار را برای همیشه کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی معتقد است ترک سیگار کارچندان سختی نیست بشرط آنکه تصمیم جدی باشد و راهکارهای لازم را بدانیم. سپند امیرسلیمانی که سال‌ها به استعمال دخانیات اعتیاد داشت با راه‌کارهای همین مرد سیگار را برای همیشه کنار گذاشت و به گفته خودش حالا احساس سلامت و آرامش بیشتری دارد. اگر خودتان یا یکی از عزیزان و دوستان‌تان دخانیات مصرف می کند حتما برنامه امشب "مکث" را ببینید تا به این باور برسید که ترک سیگار کار سختی نیست و شما هم می‌توانید آن را کنار گذاشته و یا به عزیزان و دوستان‌تان برای ترک دخانیات کمک کنید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید