Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@21:17:02 GMT

برگزاری لیگ پتانک در تهران

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۰۶۸

برگزاری لیگ پتانک در تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دهمین مسابقه مناسبتی پتانک استان تهران با حضور ورزشکاران تهرانی در زمینه های اختصاصی و استاندارد مجموعه تختی آغاز شد و ۲۵ ورزشکار در اولین دوره از رقابتها حضور پیدا کردند. این مسابقات طی ۴ هفته به میزبانی کمیته بولس و مجموعه تختی برگزار خواهد شد. ورزش پتانک رشته ایست خانوادگی که ریشه فرانسوی دارد و این مسابقات با حضور قهرمانان کشوری و جهانی این رشته توسط هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان تهران و به میزبانی استادیوم ورزشی تختی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

256 251

کد خبر 1435537

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران