Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی برای چند روز آینده در مهاباد و جنوب استان جو نسبتا آرام و پایدار پیش بینی شده و در این مدت پدیده‌ی خاصی انتظار نداریم.

او افزود:بر این اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری که در برخی مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور اضافه کرد: دمای فعلی ۲۳ درجه بالای صفر است که درشبانه روز گذشته بین حداقل ۱۴ درجه و حداکثر ۳۵ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: سردترین ایستگاه کنونی استان تکاب با دمای ۸ درجه و گرمترین میاندوآب با دمای ۳۵ درجه است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود