Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@03:48:57 GMT

برداشت ذرت علوفه‌ای در شهرستان نیشابور

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۵۶۶

برداشت ذرت علوفه‌ای در شهرستان نیشابور

پیش بینی می‌شود بیش از ۱۷۰هزار تُن ذرت علوفه‌ای از مزارع شهرستان نیشابور برداشت شود.

به گزارش قدس آنلاین، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: نیشابور بالاترین سطح زیر برداشت ذرت علوفه ایی در شهرستان نیشابورکشت و تولید ذرت علوفه‌ای استان را با توجه به شرایط و ظرفیت کشت و تولید این محصول در استان خراسان رضوی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدعلی فرهمندراد اظهار داشت: حدود ۱۷۰هزار تُن ذرت علوفه‌ای از ۳۵۰۰هکتار سطح زیر کشت با میانگین تولید ۵۰تُن در هر هکتار برداشت می‌شود.

 

وی گفت:همچنین توزیع ۶۰۰تُن کودهای اَزُته و ۱۵۵تُن بذور پرمحصول و زودرس و متوسط رس و ۱۰۰تُن انواع کودهای ریزمغذی در راستای حمایت از کشاورزان ذرت کار صورت پذیرفته است.

 

وی در ادامه تاکید کرد: کشاورزان قبل از سرمای پاییزه محصول خود را برداشت کنند در غیر اینصورت با کاهش کمی و کیفی محصول دچار ضرر و زیان می‌شوند.

 

فرهمند راد افزود: سال قبل ۱۵۵هزار تُن ذرت علوفه‌ای از ۳۱۰۰هکتار سطح زیر کشت با میانگین تولید ۵۰تُن در هر هکتار برداشت شد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ذرت علوفه ای برداشت نیشابور ذرت علوفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، عمده محصول پیاز تولید شده در شهرستان اقلید از نوع زرد و سفید است که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، عملکرد مناسبی دارد.
پارسال بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از مزارع شهرستان اقلید به کاشت پیاز اختصاص یافت و پیاز سومین محصول عمده سبزی صیفی در این شهرستان محسوب می‌شود.
بهره وری بیشتر از منابع آبی و خاکی، عملکرد بالا و استفاده بهینه از مواد مورد نیاز در تولید این محصول از مزایای کشت پیاز در شهرستان اقلید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • تولید ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای در بهشهر