Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:16:48 GMT

فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس البرز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۵۹۷

فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس البرز گشایش یافت

همزمان با استان البرز؛ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ۸ استان دیگر نیز به صورت ویدئوکنفرانس و با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به صورت سراسری افتتاح شدند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در آیین بهره برداری از نخستین فاز باغ موزه دفاع مقدس استان البرز گفت: این باغ موزه در چهار فاز  در زمینی به مساحت ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ هکتار در محدوده  پارک ۱۱۰ هکتاری جهان‌نما واقع  در ورودی شهر کرج تکمیل شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی افزود:  این باغ موزه به دلیل اینکه در بین آزادراه کرج - تهران و آزاد راه  شهید همت قرار دارد مورد بازدید مسافران  ۱۴ استان کشور قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت:  فاز اول باغ موزه دفاع مقدس البرز با زیربنای سه هزار متر مربع  به ساختمان اسناد هشت سال دفاع مقدس اختصاص یافته است.

اسلامی با بیان اینکه این فاز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده است، ادامه داد: فاز دوم نیز که عملیات اجرایی آن در مرحله نصب ستون قراردارد و با زیربنای ۱۳ هزار متربع  تا سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه این فاز به ساخت تالار ها اختصاص دارد؛ گفت: فاز سوم نیز به ساخت مسجد خرمشهر و فاز چهارم  به شبیه سازی  بخشی از شهر مقاوم خرمشهر و بازسازی عملیات کربلایی پنج اختصاص دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز افزود: افتخار البرز این است که در پیروزی عملیات کربلای پنج  نقش اساسی داشته و اگر این رزمندگان نبودند این عملیات سرنوشتی همچون عملیات کربلای چهار داشت.
قرار است تا تمام فازهای باغ موزه دفاع مقدس استان البرز تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.
 

برچسب‌ها باغ‌ موزه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هفته دفاع مقدس استان البرز پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هفته دفاع مقدس استان البرز باغ موزه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هفته دفاع مقدس استان البرز اخبار کنکور دفاع مقدس استان البرز باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد