Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود اعتبارات ، عدم مشارکت مردم و اهمال برخی از دستگاه‌ها سبب رشد آسیب‌های اجتماعی شده است. - اخبار استانها -

سید عیسی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: قوه قضاییه در راستای منویات مقام معظم رهبری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی پا به پای دولت حرکت می‌کند و به صورت مستقیم با آسیب‌های اجتماعی در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم برای کاهش و پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی از طرف قوه قضائیه، عنوان کرد: برخی اعتبارات اختصاصی در دو ماه آخر سال وصول می‌شود که عملاً نمی‌توان از آنها استفاده کرد.

حسنی با بیان اینکه باید پرداخت اعتبارات با هماهنگی و تعامل در ماه‌های اول هر سال صورت بگیرد، تا از برگشت بودجه جلوگیری شود، افزود: هم اکنون شش ماه از سال می‌گذرد و اعتبار خاصی در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی وصول نشده است.

نماینده ویژه وزیر کار: کارگران آسیب‌دیده از سیل تالش گیلان بیمه بیکاری دریافت می‌کنندآسیب بی‌توجهی به اسناد دفاع‌ مقدس تحریف واقعیت‌ها استیاسوج| دستگاه‌های اجرایی ملزم به ارائه نتایج فعالیت‌های خود در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی شدند

معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در موارد آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای شهرها دو نهاد سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه اجتماعی استانداری می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

حسنی بر مشارکت مردم در فرهنگ سازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و با اشاره به اقدامات انجام شده از طرف معاونت پیشگیری از وقوع جرم در منطقه مسکن مهر نجف آباد افزود: بعد از بازدید میدانی از منطقه مسکن مهر نجف‌آباد متوجه برخی از آسیب‌ها شدیم، و با همکاری مردم و ساکنین منطقه تشکلی مردمی برای حل معضلات و مشکلات تشکیل دادیم، که این تشکل نیازمند حمایت مناسب است.

وی خاطر‌نشان کرد: در بروز برخی از آسیب‌های اجتماعی قصور و عدم نظارت دستگاه‌ها و نبود زیر ساخت‌ها نقش دارند، مثلاً در تحقیقی متوجه رشد آمار طلاق به صورت چشمگیری شدیم، با بررسی انجام شده کاشف به عمل آمد که برخی از این طلاق‌ها بصورت صوری و برای استفاده از برخی مزایای آن نظیر معافیت سربازی فرزند و یا تحت حمایت نهادهای حمایتی قرار گرفتن بوده است.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی برای کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد