Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده از اجرای مرحله سوم طرح «سفره ی مهربانی » بنیاد کرامت رضوی با محوریت توزیع نان متبرک بین ۱۷۰ خانوار محروم و نیازمند در شهرستان قائمشهر با صرف هزینه ای به ارزش ۷۶۵ میلیون ریال خبر داد و گفت: این طرح در طول سه ماه اجرایی می شود .

« محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به همت والای خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) برای دستگیری از نیازمندان و توزیع غذای گرم و نان بین محرومین اشاره کرد و گفت: طرح های« سفره مهربانی » با هدف ترویج فرهنگ رضوی و دستگیری از اقشار آسیب دیده با محوریت توزیع تبرکات رضوی، غذای گرم و نان در سطح شهرستان قائمشهر همانند سراسر کشور اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشهر از اجرای مرحله سوم طرح «سفره ی مهربانی » بنیاد کرامت رضوی با محوریت توزیع نان متبرک بین  ۱۷۰ خانوار محروم و نیازمند در این شهرستان خبر داد و افزود: این روند در طول سه ماه ادامه دارد .

 

وی با اشاره به نحوه اجرای این برنامه اظهار کرد : با اجرای این طرح ، نان متبرک حضرت رضا (ع) به مدت سه ماه میهمان سفره های ۱۷۰ خانوار خواهد گردید .

 

فاضل زاده در ادامه گفت : ارزش سهم نان هر خانوار نیازمند به مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که در طول سه ماه قابل بهره برداری می باشد .

 

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت پنجاه درصدی بنیاد کرامت رضوی اجرا می شود، اظهار کرد: ۲۴ کانون خدمت رضوی و خادمیاران شهرستان قائمشهر استان مازندران مبلغ ۳۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای تحت پوشش قرار دادن ۱۷۰ خانوار محروم و نیازمند در این طرح، پرداخت کردند ، که با در نظر گرفتن سهم بنیاد کرامت رضوی، مبلغ ۷۶۵ میلیون ریال به منظور  اجرای طرح اختصاص داده می شود .


 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح سفره مهربانی بنیاد کرامت رضوی خادمیاران رضوی توزیع نان رایگان بنیاد کرامت رضوی شهرستان قائمشهر ۱۷۰ خانوار نان متبرک سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمدزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال برای اجرای آسفالت و لکه گیری ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار میلیارد ریال در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶ هزار میلیارد ریال نیز برای لکه گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه این طرح بر اساس اولویت‌بندی کمیته فنی شهرداری اجرا می‌شود، گفت: در سال گذشته نیز ۳۲۲ هزار تن آسفالت با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در معابر اصلی و محلات این شهر اجرا شد.

احمدزاده، ادامه داد: بر اساس افکارسنجی انجام شده، شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل داشتند و یکی از مطالبه‌های آنان در سال ۱۴۰۳، آسفالت معابر و محلات است.

وی یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شود.

احمدزاده، افزود: در فروردین ماه سال جاری با وجود شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که این میزان از اردیبهشت تا پایان سال به صورت جهشی هر ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 6088636

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن