Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه صبح امروز (چهارشنبه) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار و طی آن از سه پهپاد جدید عمودپرواز «سپهر»، «شهاب ۲» و عمودپرواز «هدهد ۴» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با‌ بیان اینکه فیلمبرداری و عکاسی در حوزه رزمی برای انهدام اهداف ثابت و متحرک دریایی، از قابلیت‌های این پهپاد‌ها‌ست، گفت: با الحاق این پهپاد‌ها تمام مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه، زیر پوشش پهپاد‌های بومی ایرانی قرار می‌گیرد. رصد و پایش همه تحرکات دریایی هم با این پهپاد‌ها رهگیری می‌شود.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در این مراسم اظهار کرد: با الحاق این پهپادها تمام مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه، تحت پوشش پهپادهای بومی ایرانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: فیلمبرداری و عکاسی در حوزه رزمی برای انهدام اهداف ثابت و متحرک دریایی، از قابلیت‌های این پهپادها ست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه رصد و پایش همه تحرکات دریایی هم با این پهپادها رهگیری می‌شود ادامه داد: پهپادهای الحاق‌شده کاملاً بومی و به دست متخصصان سازمان صنایع هوایی ایران ساخته شده است.

سردار تنگسیری اضافه کرد: سه فروند از این پهپادها برای نخستین بار رونمایی شده است و قابلیت انجام مأموریت از روی شناور برای اهداف مورد نظر دارد؛ این پهپادها شامل پهپاد عمودپرواز سپهر، شهاب ۲ و عمودپرواز هدهد ۴ است.

وی افزود: پهپاد مهاجر ۶ نیز با دقت بالا در دریا و ساحل، از دیگر پهپادهایی است که صبح امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد؛ این پهپاد با شعاع پرواز بالا، توانایی حمل چهار موشک و انجام مأموریت در همه شرایط آب و هوایی دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: دو فروند بالگرد آب‌نشین و چهار فروند بالگرد با ظرفیت‌های رزمی و حمل موشک هم امروز به نیروی دریایی سپاه پاسداران ملحق شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی سپاه نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در این مراسم گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با وجود آنکه می‌دانست پای جانش در میان است، اما در دفاع از ناموس دیگران درنگ نکرد تا الگویی در این مسیر باشد.    سردارعلی فدوی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های مستکبر و شیطانی به بار آمد؛ و مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت جمهوری اسلامی ایران است.   وی ادامه داد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.   جانشین فرمانده کل سپاه در بخشی دیگر از سخنانش گفت:با وجود اینکه دشمنان از هر راهی عاجزانه التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی علیه صهیونیست‌ها نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.   وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.   جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   در این مراسم و بواسطه اجرای عملیات وعده صادق نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از سوی دانشگاه حکیم سبزواری اهدا شد.   سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.   شهید الداغی هشتم اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از دختران برخاست که در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند