Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به خودروهایی که تابلو روی سقف آنها قرار گرفته می‌شود گفت: طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز خودروهای شخصی آغاز شده و ماموران پلیس راهور با خودورهای مسافربر شخصی  و غیر مجازی که اقدام به نصب تابلوهای آژانس برروی سقف خودروی خود کرده باشند، برخورد قانونی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از رانندگان خودروهای شخصی اقدام به نصب تابلوی آژانس بر روی سقف خودروی خود کرده تا اطمینان مسافران را جلب کنند، گفت: انجام چنین کاری بدون مجوز مربوطه ممنوع بوده و ماموران پلیس راهور فاتب به محض مشاهد خودرو را متوقف و ضمن اعمال قانون راننده را موظف و مکلف به برداشتن تابلو خواهند کرد.


معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب همچنین گفت: براساس این طرح خودروهایی که در آژانس‌ها کار می‌کنند، باید ۹ مورد را رعایت کنند تا به عنوان عضو آژانس‌های مجاز محسوب شوند که بر همین اساس داشتن گواهینامه ب ۲ و یا گواهینامه پایه دوم قدیمی، الصاق نوار شطرنجی سیاه و سفید با عرض ۲۰ سانتی‌متر روی در موتور صندوق عقب، بغل نویسی مشخصات آژانس روی دو در جلو، نصب تابلوی سقفی و نوشتن نام آژانس مجاز برای خودروهای در اختیار آژانس‌های مجاز، الزامی است.

به گفته وی داشتن معاینه فنی، حداقل ۲۳ سال سن، داشتن دفترچه همکاری یا فعالیت آژانس و داشتن کد آژانس و کد خودرو  و نداشتن سابقه تخلفات حادثه ساز  از جمله شرایط دیگر کار در آژانس‌ها و فعالیت خودروی آژانس در سطح شهر است.

بهرام آبادی گفت: تمام آژانس‌های تاکسی تلفنی برای تردد در شهر باید علایم مشخص متعلق به آژانس و نام آژانس محل فعالیت خود را نصب کنند و در صورت درخواست پلیس مدارک کامل آژانس را همراه داشته و ارائه کنند.

۴۷۴۷

کد خبر 1435565

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس روی سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، پس از آنکه بخش برق ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از بین رفت، این کشور فرایندهای مربوط به اجتناب از زباله های فضایی ها را برای فضانوردانش بیشتر می کند.

فضانوردان ماموریت شنژو۱۷ در زمستان و همچنین یکم مارس ۲ راهپیمایی خارج از ایستگاه تیانگونگ انجام دادند. در آن زمان رسانه های چینی اعلام کردند قطعی موقت برق به دلیل آسیب دیدن پنل های خورشیدی در نتیجه برخورد زباله بوده است. فضانوردان طی دو راهپیمایی فضایی آسیب های وارد شده را ترمیم کردند.

آژانس فضایی سرنشین دار چین اعلام کرد این راهپیمایی ها موفقیت آمیز بودند. همچنین این آژانس تصمیم دارد در آینده اقدامات بیشتری برای محافظت در برابر زباله های فضایی موجود در مدار زمین انجام دهد.

یکی از مقامات این آژانس به خبرگزاری شینهوا گفت: تیان هه که ماژول اصلی ایستگاه فضایی به حساب می آید، به دلیل برخورد زباله های فضایی با کابل های برق پنل های خورشیدی، با قطعی موقت برق روبرو شده است.

البته خبرگزاری شینهوا مشخص نکرده زباله های فضایی مربوط به یک ریزسیارک ها یا فعالیت های انسانی در فضا بوده است. هر دو نوع زباله تهدیدی برای تیانگونگ و ایستگاه فضایی بین المللی به حساب می آیند.

کد خبر 6088223 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها