Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سي‌وچهارمين قسمت از سري سوم برنامه «مكث» چهارشنبه شب حوالي ساعت ١٩ از شبكه دو سيما پخش خواهد شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی برنامه مکث، سي‌وچهارمين قسمت از سري سوم برنامه "مكث"  چهارشنبه شب حوالي ساعت ١٩ از شبكه دو سيما پخش خواهد شد. در هفته پنجم از فصل جديد اين برنامه كه ويژه ماه‌های محرم و صفر تهيه شده سپند اميرسليماني مجري و راوي خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در اين برنامه اميرسليماني ميزبان رضا سليماني است. سليماني كه خود زماني به استعمال دخانيات اعتياد داشت پس از ترك آن تابحال به هزار نفر كمك كرده است تا سيگار را براي هميشه كنار بگذارند. سليماني معتقد است ترك سيگار كارچندان سختي نيست بشرط آنكه تصميم جدي باشد و راهكارهاي لازم را بدانيم. سپند اميرسليماني كه سال‌ها به استعمال دخانيات اعتياد داشت با راه‌كارهاي همين مرد سيگار را براي هميشه كنار گذاشت و به گفته خودش حالا احساس سلامت و آرامش بيشتري دارد. اگر خودتان يا يكي از عزيزان و دوستان‌تان دخانيات مصرف مي كند حتما برنامه امشب «مكث» را ببينيد تا به اين باور برسيد كه ترك سيگار كار سختي نيست و شما هم مي‌توانيد آن را كنار گذاشته و يا به عزيزان و دوستان‌تان براي ترك دخانيات كمك كنيد. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید سري جديد برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتي كه در ماه مبارك رمضان پخش شد، قصه‌ها و روايات جذاب آدم‌ها از يك موقعيت خاص به سمت حال خوب را روايت كرده و سراغ ماجراهاي اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت ميان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: رسانه ملی صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس