Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ شهردار قم گفت: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی به واسطه ۸ سال دفاع مقدس است، استقامت در برابر همه سختی هایی که به انقلاب اسلامی تحمیل شده به واسطه این دوران باشکوه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی سقائیان نژاد پیش از ظهرامروز در مراسم افتتاحیه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: صحبت از دفاع مقدس کار آسانی نیست، ادامه حیات انقلاب اسلامی به واسطه این 8 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی به واسطه 8 سال دفاع مقدس است، استقامت در برابر همه سختی هایی که به انقلاب اسلامی تحمیل شده به واسطه این دوران باشکوه است.

شهردار قم گفت: 8 هزار و 500 مترمربع زیربنای ساختمان اصلی باغ‌موزه دفاع مقدس قم است، 10 هکتار از باغ‌موزه دفاع مقدس هنوز به‌صورت جدی مورد عملیات عمرانی قرار نگرفته و نیازمند اجرای طرح‌های پیش‌بینی‌شده است.

رونمایی از کتب ‌دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری / گشایش نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در شهرکرددانشگاه دفاع مقدس ریشه آرامش و اقتدار امروز ایران استآیت‌الله نوری همدانی: آثار ارزشمند دوران دفاع مقدس در مقابل دیدگان نسل جوان قرار گیرد

سقائیان نژاد ادامه داد: پارک هزار هکتاری قم که به‌عنوان بوستان دفاع مقدس نام‌گذاری شده از باغ‌موزه دفاع مقدس آغاز می‌شود و از کنار شهرک قدس تا مسجد مقدس جمکران امتداد خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس یک ارزش و سرمایه است، گفت: باید از این میراث گرانقدر حفظ و حراست کرد، هرقدر شناخت و بصیرت ما بیشتر شود حفظ این دستاوردها بهتر خواهد بود.

شهردار قم تصریح کرد: موزه دفاع مقدس یک ساختمان نیست بلکه یک فرهنگ است، پس از افتتاح این موزه تیم های مختلف باید حمایت های خود را داشته باشند و آثار این موزه در انقلاب اسلامی به خصوص نسل جوان جاری باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: باید همدلی خوبی در استان وجود داشته باشد تا این موزه به سرانجام برسد، موضوع معنوی و نگهداری آن باید مورد توجه باشد و باید به صورت علمی از دستاوردهای این موزه مراقبت شود.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود