Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:22:17 GMT

چتر بسیج جامعه پزشکی شامل حال همه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۳۲۴

چتر بسیج جامعه پزشکی شامل حال همه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدصادقی در نشست مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار داشت: کرمانشاه حق بزرگی بر گردن کشور دارد و از تکیه‌گاه‌های کشور در طول تاریخ به ویژه دفاع مقدس بوده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: تلاش ما در بسیج جامعه‌ پزشکی این است که چتر بسیج شامل حال همه شده، مربوط به بخش خاصی نباشد و چهره بسیج جامعه به سمت تولید علمی و تعمیق خدمات تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه نیز، گفت: تعامل و همراهی هیأت رئیسه دانشگاه با برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی بسیار مناسب و  در کشور کم‌نظیر است.

منصوری ادامه داد: به واسطه مشکلات عدیده اقلیمی، مرزی، بحران‌ها و برنامه‌های مختلف، این استان همواره در شرایط فوق‌العاده به سر برده و مدیریت این مسایل دشوار و زمان بر است که همکاری مجموعه دانشگاه‌ و بسیج در این زمینه بسیار کمک کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه، اظهار داشت: اساتید و کارکنان دانشگاه در قالب بسیج جامعه پزشکی فعالیت های چشمگیری در مناطق محروم ارایه نموده است.

محمدرضا مرادی خاطرنشان کرد: این استان نیازمند توجه بیشتر در زمینه اعتبارات و امکانات جهت توسعه خدمات به مردم شریف آن است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی دفاع مقدس بسیج کرمانشاه بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تسنن و سه کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می‌شوند. - اخبار استانها -

سعید کریمی‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تسنن و سه کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه به حج تمتع اعزام خواهند شدند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه در مجموع 965 زائر حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند عنوان کرد: معاینات پزشکی این زائران انجام شده و در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند و با صدور ویزا اعزام خواهند شد.

کریمی‌خو با اشاره به اینکه زمان اعزام کاروان‌های حج تمتع در خرداد ماه مشخص می‌شود گفت: زائران حج تمتع امسال نیز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اعزام کاروان‌های حج عمره افزود: دو کاروان حج عمره شامل یک کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر کدام از کاروان‌‌های حج عمره شامل 75 نفر هستند گفت: کاروان اهل تشیع سوم اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی شدند و اکنون نیز در مدینه حضور دارند.

کریمی‌خو با اشاره به اینکه سفر حج عمره 10 روز طول دارد افزود: کاروان اهل سنت حج عمره از استان کرمانشاه نیز 11 اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند و پنج روز در مدینه و پنج روز نیز در مکه حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه