Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:39:07 GMT

سایپا در بازی با خاتم تخلف کرده و باید بازنده شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۴۲۲

سایپا در بازی با خاتم تخلف کرده و باید بازنده شود

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره تخلف سرمربی، سرپرست، کاپیتان و یکی از بازیکنان تیم سایپا در هفته نخست لیگ برتر را صادر کرد.

بر اساس آرای صادره کمیته انضباطی، سید عیسی ناصری بازیکن باشگاه به یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی، مصطفی کارخانه سرمربی تیم سایپا به یک جلسه محرومیت و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و مازیار قربانی سرپرست تیم به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال سایپا نیز تذکر کتبی با درج در پرونده دریافت کرد.

فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای تیم سایپا گفت: به عنوان کارشناس والیبال اظهارنظر می‌کنم که طبق قوانین و مقررات فدراسیون جهانی (FIVB)، مسابقات رسمی مانند لیگ برتر باید از قوانین FIVB پیروی کنند. هر بازیکنی برای حضور در مسابقه، کارت بازی در اختیار دارد که شماره پیراهن بر روی آن ذکر می‌شود و تا پایان مسابقات، بازیکن با آن شماره پیراهن ظاهر می‌شود.

وی تأکید کرد: اسم بازیکن مهم نیست و فقط شماره پیراهن دارای اهمیت است. بازیکن سایپا سهواً یا به هر دلیلی در بازی نخست مقابل هورسان با شماره پیراهنی برخلاف شماره کارت بازی در زمین شرکت کرده که طبق مقررات باید نتیجه این بازی سه بر صفر به سود هورسان اعلام شود، حداقل یک جلسه بازیکن را محروم کنند و چون بازی دوم مقابل تیم ما بود، این محرومیت شامل حالش می‌شد.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان افزود: بازیکن متخلف در بازی مقابل ما نیز با شماره اشتباهی در زمین حاضر شد بنابراین این بازی نیز باید به دو دلیل سه بر صفر به سود ما اعلام شود. نخست آنکه در لیست منشی، شماره بازیکن ۱۷ اعلام شد اما بازیکن با شماره۱۱ وارد زمین شد و دوم آنکه به دلیل تخلف در بازی نخست، باید یک جلسه محروم می‌شد در حالی که در بازی مقابل ما حاضر شد. طبق قوانین FIVB، تیم سایپا باید با نتیجه سه بر صفر مقابل ما بازنده اعلام شود.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکن متخلف ۲۴ امتیاز برای تیمش کسب نکرده به همین دلیل نتیجه سه بر صفر اعلام نشده، آیا عدم تأثیرگذاری در نتیجه تیم باعث چنین رأیی از سوی کمیته انضباطی شد؟ گفت: خیر حتی اگر یک امتیاز هم کسب شود، باید نتیجه سه بر صفر به سود حریف اعلام شود؛ تأثیرگذاری اهمیتی ندارد، همین که در زمین با شماره اشتباه حاضر شده، تخلف است و هیچ کارشناسی نمی‌تواند این مسئله را نقض کند.
نفرزاده درباره اعتراض به رأی کمیته انضباطی گفت: به صورت مکتوب اعتراض خود را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و تقاضا داریم این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود خاتم اعلام شود.

کد خبر 5030898

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد نفرزاده فدراسیون والیبال تیم والیبال خاتم اردکان تیم والیبال سایپا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان سه بر صفر به سود نتیجه سه بر صفر کمیته انضباطی تیم سایپا اعلام شود یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که مقابل پرسپولیس در نیمه اول با دو گل بازنده شده بود، در نیمه دوم شرایط بسیار بهتری داشت. تعویض‌هایی که مجتبی حسینی سرمربی اراکی‌ها داشت، باعث شد تا این تیم هجومی‌تر شود و در نهایت در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند.

اراکی‌ها در دقیقه 84 که حملات‌شان به اوج رسیده بود، توانستند گل اول را توسط مهدی لیموچی به زیبایی وارد دروازه حریف کنند و در وقت‌های اضافی نیمه دوم گل دوم را زدند. در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی بازی شروین بزرگ یکی از بازیکنان تعویضی آلومینیوم بازی را با ضربه‌ای دقیق به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه زیبایی گل‌های لیموچی و بزرگ بود؛ دو مهاجم باتجربه و تکنیکی آلومینیوم با شوت‌هایی دیدنی از فاصله‌ای نه چندان نزدیک توپ را به تور چسابدند و باعث شدند تا رفیعی گلر پرسپولیس فقط مسیر توپ را تماشا کند.

کامبک تماشایی آلومینیوم چند ثانیه مانده به سوت پایان باعث شد تا بازی به وقت‌های اضافه برود و اراکی‌ها در طول 90 دقیقه بازنده نباشند.

دیگر خبرها

  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است