Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان افزود: شیوع کرونا اگرچه آسیب‌های فراوانی بر دوش بشریت تحمیل کرد، اما حسن‌های بسیاری نیز داشت.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: ازجمله محاسن بیماری کرونا نزدیکی دل‌های مردم به یکدیگر بود، تجلی این نزدیکی دل‌ها در ملت شریف و نوع‌دوست ایران اسلامی بیش از ملت و امت دیگری مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: به محض شیوع کرونا این ویروس منحوس گروه‌های مختلف مردمی، جهادی و مخلصانه وارد میدان شدند و هر کدام هر آنچه در توانشان بود انجام دادند تا مبادا یک ویروس میکروسکپی بر اراده ملت صبور ایران غلبه کند، عده‌ای برا ضدعفونی معابر به میدان آمدند، دیگران کارگاه‌های دوخت ماسک راه انداختند، تعدادی داوطلبان به سمت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شتافته و تلاش کردند دوشادوش کادر بهداشت و درمان در برابر بیماری خطرناک قرن قد علم کنند و دیگر اقدامات خیرخواهانه که طی روزهای گذشته کم نبودند.
درخشان خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری نیز از قافله ایثارگری و نوع دوستی عقب نماند، از کمک‌های مؤمنانه گرفته تا جان‌فشانی مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، یکی از این افراد که داوطلبانه وارد گود مبارزه با ویروس منحوس شد و همچون یک تخریبچی و صف‌شکن در جبهه مقابله با کرونا نقشی بی‌بدیل در شناسایی اولیه بیماران کرونایی داشت، سید مهدی میراحمدی فرزند شهید سید ناصر میراحمدی پرستار بیمارستان هاجر (س) شهرکرد بود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: سید مهدی میراحمدی همچنین کارشناس حرفه‌ای مدیریت سوانح بوده و ۱۰ سال سابقه کار دارد.
وی بیان کرد: این پرستار ایثارگر بیمارستان هاجر (س) کار نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا را در همان ابتدای امر انجام می‌دهد و تاکنون بیش از ۹۰۰۰ نمونه گیری از این بیماران انجام داده است.
درخشان با بیان اینکه میراحمدی از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا اولین دواطلب نمونه گیری از بیماران بوده است، افزود: وی هم‌اینک نیز به صورت داوطلب به کار خود ادامه و هر روز به‌صورت کد ۲۴ کار سخت نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا را انجام می‌دهد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: سید مهدی میراحمدی هر روز نام و تصویر یکی از شهدای گرانقدر استان چهارمحال و بختیاری را بر روی لباس محافظ خود حک و شیفت روزهای کاری خود را به شهدای این استان تقدیم می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: دلیل اینکه این نمونه‌گیر داوطلب بیمارستان هاجر (س) اقدام به این کار می‌کند، استعانت از شهدای والامقام و ایجاد روحیه در بیمارانی است که مشکوک به ابتلای کرونا هستند.

۴۶

کد خبر 1435566

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری نمونه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد