Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از توافق امارات و رژیم صهیونیستی ظاهراً دولت ابوظبی دست به تغییرات اساسی در داخل کشور خود زده است که این تغییرات حتی به عقاید مذهبی آنها نیز رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایستای، بعد از توافق امارات و رژیم صهیونیستی ظاهراً دولت ابوظبی دست به تغییرات اساسی در داخل کشور خود زده است که این تغییرات حتی به عقاید مذهبی آنها نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق تصمیم جدید دولت امارات سیستم مجوز خرید نوشیدنی های الکلی در شهرهای مختلف این کشور حذف شده است. پیش از این برای خرید اینگونه نوشیدنی ها باید افراد مجوزهای خاصی دریافت می کردند که حالا این مجوز حذف شده است.

 

وزارت توریسم و جهانگردی امارات گفته است که تنها خریداران این نوشیدنی ها باید دارای 21 سال تمام باشند. پیش ازاین امارات به خاطر عقاید مذهبی مردم این کشور خرید و فروش این نوشیدنی ها را در اماکن عمومی ممنوع اعلام کرده بود.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: امارات متحده عربی امارات امارات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی برای استان‌های غربی و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست