Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: ‌سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: روح جهاد زنده شده است و ما هرروز قدرتمندتر شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در گذشته اگر آمریکا دچار چالش می‌شد آن را با جنگ حل می‌کرد و قدرت بازگشت و ترمیم زخم‌هایش را داشت، افزود:، اما امروز دیگر آمریکا قادر به ترمیم زخم‌هایش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرلشکر سلامی با ابراز اینکه آمریکا دست از استراتژی توسعه‌طلبانه بر‌نداشته و در پی تحمیل اراده خود به دیگر کشورها‌ست، تصریح کرد: این خودْ دشمن‌ساز است و نشان می‌دهد رهبران این کشور فاقد عقل سیاسی و دچار انفعال و زوال تدبیر شده‌اند.


فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا می‌گوید "می‌خواستم رئیس جمهور سوریه را ترور کنم"، گفت: این یعنی پایان فصل سیاسی یک قدرت که بخواهد آشکارا رئیس جمهور قانونی یک کشور را ترور کند. آن‌ها حکام رژیم‌های مرتجع را با صهیونیست‌ها پیوند می‌دهند تا امت اسلامی نسبت به آن‌ها متنفر بشوند، آیا مقامات آمریکایی امروز می‌توانند به‌تن‌هایی در یکی از خیابان‌های کشور‌های اسلامی رفت‌وآمد کنند؟ نمی‌توانند، چون همه ملت‌ها علیه آن‌ها هستند.

وی با تأکید به اینکه آثار و زوایای نفوذ انقلاب تا شرق مدیترانه و شمال آفریقا قدرت ساخته است و این قدرت‌ها امروز عمل می‌کنند، اضافه کرد: به‌عنوان یک سرباز کوچک در کرانه خلیج فارس اعلام می‌کنم که ما پیروزیم؛ به‌برکت صبر ملت‌مان و هدایت‌های امام انقلاب‌مان پیروزیم. ملت ما در برابر دلار و طلا و یورو و جذبه قدرت‌های سیاسی، تردید به خود راه نمی‌دهد.

سرلشکر سلامی با اعلام اینکه "ما اینجا محکم و باثبات قدرت می‌افزاییم و هرگز متوقف نمی‌شویم و برد سلاح‌هایمان را می‌افزاییم"، گفت: به عمق دریانوردی‌مان ژرفا می‌بخشیم. نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپاد‌ها و بالگرد‌ها و هواپیما‌های آب‌نشین است. رشد ما در زیرسطح دریا هم فرود می‌رود و آنجا هم قدرت داریم و در سطح، زیر سطح و بالای سطح هم قدرت می‌افزاییم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز می‌بینیم دشمن نه در جنگ‌های مستقیم و نه در جنگ‌های نیابتی نتوانسته موفقیتی به دست آورد، افزود: دشمن اکنون در شورای امنیت و سازمان ملل تنها شده و این یکی از نشانه‌های انزوای استکبار جهانی است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: جنگ‌ها و تحریم‌های بزرگ، جنگ‌های روانی و فشار‌های سیاسی سنگین و راه‌اندازی فتنه‌ها همه از کار‌های نظام استکبار برای سلطه بر ایران اسلامی است که به فضل الهی در همه موارد شکست خورده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دیگر توان، رغبت و انگیزه‌ای برای جنگ دیگری ندارند و هم سخت‌افزاهایشان کهنه شده و هم اراده هایشان سست شده است، تصریح کرد: در بعد اقتصادی نیز اگرچه به ظاهر بر‌اساس شاخص‌ها تولید‌کننده بیشترین ثروت جهانی است، ولی دارای بزرگترین بحران‌ها و چالش‌های اقتصادی شده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اکنون تنها ۳۰ میلیون گرسنه در آمریکا وجود دارد، ۴۰ میلیون نیز از جمعیت این کشور بیکارند و توان کنترل یک بیماری همه گیر را ندارند، گفت: آمریکا به نشت قدرت و پوسیدگی رسیده و سهم آن از دنیا هر روز کوچکتر می‌شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هم‌پیمانان آمریکا نیز میدان را باخته و تحقیر شده‌اند، اظهار داشت: دشمن گاهی آن‌ها را گاو شیرده خطاب می‌کند و گاهی نیز آن‌ها را پشت میز سازش تحمیلی با دشمنان اسلام می‌برد.

وی با بیان اینکه صبر ملت ایران مثال زدنی است، ادامه داد: همه ملت‌های دنیا علیه آمریکا هستند و ما نیز ایستاده ایم و روز به روز قدرتمندتر می‌شویم. صبر و استقامت مردم ایران در مقیاس جهانی می‌درخشد و دنیا درس ایستادگی و مقاومت را از مردم ایران می‌آموزد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران سرلشکر سلامی آمریکا برجام تحریم صراط سرلشکر سلامی جنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ پیام یک خیزش

گسترش دامنه و وسعت تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنایات بی‌حد و حصر این رژیم نامشروع در نوار غزه، نقش بسزایی در خلق و استمرار موازنه‌ای جدید براساس قدرت آگاه‌سازی جهانی ایفا کرده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، محمد مهدی ایمانی‌پور در یادداشتی نوشت: این جنبش به‌لحاظ ماهوی و عملیاتی دارای 10 پیام آشکار برای افکار عمومی دنیاست:

1- نسل جدید و دانشجویان آمریکایی ـــ اروپایی، روایت‌سازی غرب و رژیم صهیونیستی در قبال جنگ غزه را صراحتا پس زده و به‌جای القائات دروغین، روی واقعیات متمرکز شده‌اند. 

2- وسعت خیزش دانشجویی کنونی در غرب حتی نسبت به زمان جنگ ویتنام بیشتر و متعاقبا، قدرت تأثیرگذاری جهانی آن نیز گسترده‌تر است. 

3- کلیت تن دادن مقامات دانشگاه کلمبیا به رایزنی با دانشجویان معترض، آن هم پس از تهدید و قرار دادن ضرب‌الاجل برای پایان اعتراضات ضد صهیونیستی، بیانگر قدرت جدیدی است که جنبش‌های دانشجویی ضد سلطه و ظلم در آمریکا پیدا کرده‌اند. 

4- حمایت دو حزبی دموکرات‌ها و جمهوریخواهان آمریکا و حتی احزاب پرادعای اروپایی از سرکوب اعتراضات دانشجویی، بیانگر تشدید شکاف دولت‌ها و ملت‌های غربی در جریان جنگ غزه و ترمیم ناپذیر بودن این فاصله است. 

5- قبلا کنترل فضاهای ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی از طریق شاخه‌های جوانان و دانشجویی احزاب سنتی و جدید در آمریکا و اروپا صورت می‌گرفت. وقایع اخیر نشان می‌دهد این احزاب و لابی‌های صهیونیستی مسلط بر آنها، قدرت قبلی خود را از دست داده‌اند. 
 
6- اکثر رسانه‌های آمریکایی واروپایی روایتگری واحدی ازاعتراض‌های ضدصهیونیستی دردانشگاه‌ها داشته و در صدد ساده‌سازی و طبیعی جلوه دادن برخورد وحشیانه پلیس با دانشجویان برآمده‌اند. شیوه انعکاس رسانه‌ای اعتراضات ضد صهیونیستی در غرب، عدم استقلال حرفه‌ای و اخلاقی آنها را به اثبات می‌رساند. 
 
7- اعتراضات ضدصهیونیستی اخیر رانمی‌توان به مثابه پدیده‌ای دربطن یک بسترزمانی خاص موردتفسیر قرارداد. این اعتراض‌ها خود در زمان حال و آینده، بسترسازخواهد بود. 
 
8- امتناع آشکار مقامات غربی از اقناع دانشجویان و معترضان جنگ غزه طی ماه‌های اخیر و نوع مواجهه آنها با دانشجویان غیرتمند دربرهه کنونی، بیانگر آن است که قدرت اقناعی برخلاف قدرت تنبیهی،اساسا موضوعیتی درساختارحکمرانی‌غرب ندارد. 
 
9- آمریکا و اتحادیه اروپا طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری بسیار کلانی در حوزه دیپلماسی عمومی کرده و سعی در دستکاری افکار عمومی دنیا براساس الگوواره‌های تصنعی و مذموم داشته‌اند. شکل‌‌گیری اعتراض‌های داخلی آگاهانه و گسترده دانشجویی در غرب(‌آن هم با چاشنی محکومیت صهیونیست‌ها) بسیاری از سرمایه‌گذاری‌های غرب در حوزه دیپلماسی عمومی را نیز در دیگر کشورهای دنیا بر باد خواهد داد. 
 
10- آگاهی دانشجویان آمریکایی ـــ اروپایی نسبت به ظلم مستمری که به فلسطینیان درطول تاریخ رفته‌است، باردیگراهمیت فزاینده مقوله جهاد تبیین را در قبال وقایع گذشته، حال و آینده در جهان مشخص می‌سازد. پدیده کنونی نشان می‌دهد آگاهی ملت‌ها و جوانان در سراسر دنیا، حتی نسبت به وقایعی که فرسنگ‌ها دورتر از کشورشان رخ می‌دهد، چه نقش عظیمی در خیزش آنها علیه ظلم و ستم حکمرانان‌شان خواهد داشت. 

منبع: جام جم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند