Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:59:31 GMT

رکورد جدید تعداد بیماران بستری در سیرجان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۵۹۶

رکورد جدید تعداد بیماران بستری در سیرجان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موقری پور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شمار فوتی‌های کرونا تا کنون در سیرجان به ۳۷ نفر رسید، گفت: متأسفانه یکی دیگر از بیماران قطعی کرونا در سیرجان بامداد امروز درگذشت.

وی ادامه داد: این بیمار آقایی ۵۴ ساله با علائم اولیه به خاطر ابتلاء به کروناویروس ۲۵ شهریور در بیمارستان بستری، نمونه آزمایشگاهی‌اش مثبت شد و تحت درمان قرار گرفت که متأسفانه بامداد امروز فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان ادامه داد: این بیمار دارای سابقه بیماری کلیوی و رماتیسم مفصلی بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۵ بیمار قطعی و با نمونه آزمایشگاهی مثبت در دو بیمارستان امام رضا ع و دکتر غرضی سیرجان بستری هستند که این تعداد بیشترین آمار بستری روزانه در یکماه گذشته است.

دکتر موقری پور تاکید کرد: هنوز هم بهترین راه پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، رعایت اصول بهداشتی، ماسک زدن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

کد خبر 5031076

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سیرجان کووید 19 ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان