Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:30:38 GMT

جزییات از سرگیری پرواز ایران ایر به فرانکفورت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۶۹۸

جزییات از سرگیری پرواز ایران ایر به فرانکفورت

پس از وقفه چند ماهه، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه فرانکفورت از ۱۲ مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا،   شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، با شیوع ویروس کووید ۱۹،  سازمان هواپیمایی کشوری آلمان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از انتشار این ویروس، بسیاری از پروازهای ورودی شرکت‌های هواپیمایی از جمله پروازهای "هما" را به فرودگاه‌های این کشور تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با توقف پروازهای "هما" به فرودگاه‌های فرانکفورت و هامبورگ، پس از چند ماهه مذاکره، سرانجام با پیگیری سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز برقراری مجدد پروازهای "هما" از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت بهداشت کشور آلمان صادر شد و براساس برنامه اولین پرواز بعد از ۵ ماه وقفه، در روز ۱۲ مهرماه سال جاری انجام می‌شود.


براساس برنامه‌ریزی، پرواز "هما" به مقصد فرانکفورت در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود. این پرواز، با پرواز شماره ۷۲۱ در ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه بامداد، فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) ترک و در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه فرانکفورت به زمین می‌نشیند.


بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۲۰ در ساعت ۱۲ به وقت محلی انجام و در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.  مسافران برای خرید بلیت پروازهای "هما" می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس حاصل نمایند.


هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" قبل از شیوع کرونا به سه فرودگاه مهم فرانکفورت، هامبورگ و کلن پرواز داشت که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از پروازهای "هما" به مقاصد اروپایی تعلیق شد وصرفاً پروازهایی یکسره برای بازگرداندن هموطنان مقیم انجام می‌شد. به دنبال پیگیری های صورت گرفته و صدور مجوز پرواز، هم اکنون "هما" براساس برنامه هفتگی به فرودگاه‌های لندن، منچستر، وین، میلان، مادریدو  پاریس  پرواز می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس