Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: با توجە بە وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی استان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امداد رسانی و مقابلە با بحران‌ها و حوادث است.

بهمن مرادنیا امروز(دوم مهرماه) در دیدار رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، اظهار کرد: کردستان متفاوت با استان‌های مرکزی و مسطح است و مقابله با بحران‌ها و حوادث طبیعی در آن مستلزم تقویت امکانات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با در نظر گرفتن مجموع شرایط و عوامل استان کردستان نه تنها نباید عقب مانده باشد بلکه باید امکانات بیشتری نیز داشته باشد.

مرادنیا بیان کرد: شهرستان‌های مرزی و مناطقی نظیر اورامان فاصله کمی از مرکز استان دارند اما با توجه به جاده‌های آن کمک رسانی در زمان حوادث بسیار زمانبر است.

استاندار کردستان از رئیس جمعیت هلال احمر کشور خواست در تخصیص اعتبارات و امکانات نگاه ویژه‌ای به کردستان باید وجود داشته باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز وعده داد برای امداد رسانی مطلوبتر به مردم بزودی بالگرد امداد و نجات در استان مستقر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری