Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح موزه دفاع مقدس در ۸ استان کشور به صورت ویدئوکنفرانسی و افتتاح نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان گنجینه بی نظیری که بعد از قرن‌ها سرافکندگی ملت ایران موجب افتخار ملت ایران شد و باید مورد کنکاش و دقت قرار بگیرد و ذره ذره جزئیات آن در اختیار نسل حاضر و نسل‌های آتی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید برای قرن‌ها ایرانیان عزیز ما افتخار کنند که پدرانشان با دست‌های خالی چگونه در برابر متجاوزین ایستادند و از این مرز و بوم و از این دین و از این آئین دفاع کردند و ذره‌ای کوتاه نیامدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت: وقتی انسان قیاس می‌کند آنچه که در دفاع مقدس اتفاق افتاد با آنچه که در جنگ ایران با قفقاز اتفاق افتاد با آن جنگی که برای ما در جنگ بین الملل اول و دوم حادث شده و با اتفاقاتی که منجر به تجزیه بخش‌هایی از این خاک شد، آنگاه است که متوجه می‌شویم بعد از گذشت چند دهه چه اتفاق بزرگی در تاریخ این کشور اتفاق افتاده و ملتی که انقلاب کرده و سیستم طاغوت را بهم ریخته و در مرحله بازیابی خود بود، مواجه با یک تجاوز همه جانبه شد.

سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: همانطور که فرماندهی کل قوا فرمودند آنچه که نام او را رژیم بعثی عراق و صدام ملعون می‌گذاریم ویترین و جلو پنجره‌ای بوده که از انقلاب اسلامی آسیب دیده و می‌دانستند این انقلاب به صورت توفنده به حیات خود ادامه خواهد داد و بساط ظلم و ستم در جهان بر هم خواهد زد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موزه دفاع مقدس نیروهای مسلح سرلشکر باقری انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی دفاع مقدس سرلشکر باقری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است