Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه مصون سازی کشور از تحریم‌ها در جلسه امروز مخالفت کردند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی بعد از اظهارات روح الله متفکرآزاد درباره علت تشکیل کمیسیون ویژه مصون سازی کشور از تحریم‌ها (کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها) با ۱۰۰ رأی موافق، ۸۵ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن با تشکیل این کمیسیون مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه در این هفته شاهد حرکت دشمن در سازمان ملل برای فعال کردن مکانیزم‌هایی برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران بودیم، گفت: دشمن از هیچ تلاشی در این سال‌ها برای اعمال فشار علیه ما مضایقه نکرده و تا هرجایی که توانسته فشار وارد کرده است.

وی ادامه داد: تنها در بخش‌هایی نتوانسته علیه ایران فشار وارد کند که آن قسمت‌ها مصون شده بودند، دوران دور زدن تحریم‌ها تمام شده و به اعتقاد کارشناسان باید ایران در مقابل تحریم‌ها مصون کرد تا امکان اعمال فشار از دست دشمنان خارج شده و این یک فاز جدید است.

متفکرآزاد تصریح کرد: این دیدگاه برگرفته از نظر مقام معظم رهبری درباره مصون سازی کشور مقابل تحریم‌ها است، ما باید بتوانیم از تحریم‌ها به عنوان یک فرصت برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه ۲۵ کشور بزرگ و کوچک به مدل‌های مختلف در دنیا تحریم شده اند، گفت: البته تحریم‌ها با یک مدل انجام نشده و همه کشور‌ها برای خروج از تحریم هزینه یکسانی پرداخت نمی‌کنند، اما می‌توان از این موضوع استفاده کرد.

وی افزود: ما دارای ۱۵ کشور با ۶۰۰ میلیون جمعیت در اطراف خود هستیم که ۸۵ درصد تجارت ما هم از طریق همین کشور‌های همسایه انجام می‌شود؛ بنابراین ۲ میلیارد نفر جمعیت تحریم شده در دنیا وجود دارد که می‌توان از آن به عنوان یک پایگاه در دنیا استفاده کرد.

متفکرآزاد اظهار کرد: تشکیل این کمیسیون مغایرتی با عملکرد دیگر کمیسیون‌ها در مجلس ندارد، بخشی از کار کمیسیون ویژه مصون سازی کشور از تحریم ها، دیپلماسی و بخش‌های دیگر فرهنگی و سیاسی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحریم ایران مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب