Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر غلامعلیان گفت: در اولین مرحله توزیع مشترک کمک های مؤمنانه هزار و 500 بسته مواد غذایی مورد نیاز اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: امسال به دلیل درگیری جامعه با ویروس منحوس کرونا، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شکل و فرم خاص خود انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا ادامه داد: امسال در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مراسم توزیع کمک های مؤمنانه را در سطح استان کرمان به صورت ویژه و با تفاوت نسبت به سایر کمک هایی که در ماه رمضان انجام شد، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز در اولین مرحله توزیع مشترک کمک های مؤمنانه هزار و 500 بسته مواد غذایی مورد نیاز اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این اقدام مشترک با همکاری عزیزان سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی بسته های غذایی به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال در سطح استان کرمان و مناطق حاشیه ای توزیع خواهیم کرد.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان با بیان اینکه توزیع اقلام در روزهای آینده توسط همکاران در سپاه، ارتش و نیرو انتظامی در روزهای آینده به صورت ویژه و انفردای انجام خواهد شد، ابراز کرد: تصویر مشترکی که امروز مشاهده می کنید، تداعی کننده وحدت نیروهای حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران است که این اقدام خاری محکم بر دیدگان منافقین و آنهایی است که مسئله اختلاف بین نیورهای مسلح را دامن می زنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا افزود: با این اقدام مشترک در هفته دفاع مقدس نشان دادیم که نیروهای مسلح به عنوان بازوان ولایت در خدمت منافع امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: هر جا تهدیدی بر علیه منافع جمهوری اسلامی ایران چه در حوزه سخت افزاری و مباحث حفاظت از حدود و مرزها و چه در عرصه کمک در بحران ها در کنار مردم هستیم و ان شاالله این اقدامات تداوم داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق

سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛
عملیات "وعده صادق" جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل" و واقعه‌ای عظیم برای ظهور و تثبیت "قدرت اراده ملت ایران" و "نیروهای مسلح کشور" در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنشها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است