Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-حسن کامران خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم به دریافت خودرو دناپلاس از سوی برخی نمایندگان انتقاد کرد و گفت: امروز هفته دفاع مقدس است وقتی جانباز شیمیایی ما و رزمنده معسر ما در زندگی روزمره‌اش مانده است شما با این توجیهات خجالت نمی‌کشید؟

حسن کامران نماینده سابق مجلس در واکنش به دریافت ماشین های چند صد میلیونی نمایندگان مجلس یازدهم در ویدئویی گفت: امروز سخنگوی مجلس شورای اسلامی توجیهی را درباره خودرو اتخاذ کرد که متاسف شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوره این توجیهات است. بابا کسی که به مجلس می‌آید مگر باید خانه‌اش عوض شود، دلار و ماشین بگیرد و لباسش را عوض کند؟ امروز هفته دفاع مقدس است وقتی جانباز شیمیایی ما و رزمنده معسر ما در زندگی روزمره‌اش مانده است شما با این توجیهات خجالت نمی‌کشید؟ مجلس حمل و نقل دارد و مانند ادارات دیگر نمایندگان را می‌برد و می‌آورد این چه توجیهی است. چهارسال آمده‌اند مجلس لباس و خانه و ماشینشان را عوض کنند و بچه‌هایشان را سر کار بگذارند؟ دست از این کارها بردارید .

او گفت: من انتظار داشتم مجلس انقلابی بگوید ارز ماموریتی قطع شود چون پول آن از بیت المال پرداخت می‌شود.

کامران به دوران نمایندگی خود اشاره کرد و گفت:  من شش دوره مجلس بودم در این شش دوره به یکی از نمایندگان گفتم تو که دور قبل ماشین گرفته بودی گفت این دوره گرفتم برای دامادم. از این توجیهات دست بردارید و توبه کنید استغفار بطلبید آن هم در هفته دفاع مقدس که یک رزمنده معسر در تامین داروی خود و حتی کیسه ادرار درمانده است شما چنین رفتار می‌کنید؟  حداقل از یمنی‌ها یاد بگیرید که با نان خشک رزم می‌کنند دم از شهید سلیمانی هم نزنید شهید سلیمانی اینگونه بود که دائما اسم او را می‌برید؟ جبران مافات کنید. 

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد

عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات در افزایش حق مسکن و سایر موارد را منتفی کرد.

به گزارش مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

 

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند، اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است، حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با۵۰-۶۰ رای وارد مجلس می شوند /برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با50-60 رای وارد مجلس می شوند/ برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • ببینید | مسعود فراستی برای مست عشق شمشیر را از رو کشید؛ انتقاد تند و تیز از فیلم حسن فتحی
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!