Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:12:47 GMT

۷۰۰ وسیله بازی در لرستان فاقد استاندارد است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۳۵۷۵

۷۰۰ وسیله بازی در لرستان فاقد استاندارد است

مرضیه قنبریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در حال حاضر وسایل بازی مجموعه شهربازی و پارک‌های استان به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرفعال هستند اما نظارت های دوره ای این تجهیزات استمرار دارد.

وی اظهار داشت: گواهینامه های استاندارد وسایل بازی دارای اعتبار یکساله هستند که اکنون ۴۹ وسیله بازی در استان این گواهینامه را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبریان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ وسیله بازی در استان مورد بررسی قرار گرفته و نواقص به بهره برداران اعلام شده است که باید در مهلت مقرر نسبت به رفع نواقص و یا تعطیلی این وسایل اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: اکنون چهار مجموعه شهربازی در شهرستان خرم آباد وجود دارد که همگی تعطیل هستند و عدم انطباق استاندارد وسایل آنها به بهره برداران اعلام شده است.

قنبریان بر ضرورت رعایت استانداردهای وسایل بازی در سه مرحله خرید، نصب و بهره برداری تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید در زمان عقد قرارداد با بهره برداران لزوم انطباق استاندارد وسایل را قید و بر اجرای آن تاکید کنند.

برچسب‌ها سازمان ملی استاندارد ایران خرم آباد لرستان پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران خرم آباد لرستان پارک شهر سازمان ملی استاندارد ایران خرم آباد لرستان پارک شهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان با اعلام این خبر گفت: ۱۶۱ روستای محروم با جمعیتی بالغ بر ۷۸ هزار نفر در استان لرستان در دولت سیزدهم تاکنون از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.

وی افزود : اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم در راستای رفع این محرومیت ها است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

لازم به ذکر است استان لرستان بیش از سه هزار روستا دارد که تاکنون یکهزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902098

دیگر خبرها

  • کشت علوفه دیم در۴۰۰ هکتاراز زمینهای کشاورزی ارومیه
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد