Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امروزه شاهد پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی هستیم که تغییرات اساسی ای را در بازار کار و بسیاری از کسب و کارها ایجاد کرده است. تلفن و فکس اینترنتی با کمترین هزینه می‌توانند نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان آورده ند که محبوبیت زیادی بابت مزایای خود دارا هستند، اکنون به توضیح آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بارها عبارت تلفن اینترنتی و فکس ابری را شنیده باشید و برایتان سوال باشد که تفاوت بین خطوط تلفن اینترنتی با خطوط معمولی تلفنی در چیست؟

فرق اساسی بین این دو در بستر آنهاست؛ تلفن اینترنتی همانطور که از نامش مشخص است بر روی اینترنت ارائه می‌گردد در حالی که بستر خطوط تلفن معمولی مسی یا فیبر می‌باشد.

علت بالا بودن متقاضیان سرویس‌های ابری و اینترنتی در کسب و کارهایشان، این است که دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای خرید تجهیزات سخت افزاری، پشتیبانی و نگهداری مجموعه ندارند و بستر مورد نظر تنها به اینترنت اکتفا می‌کند. با این دیدگاه، سازمان‌ها و افراد سرمایه‌هایشان را در جهت بهبودی سایر قسمت‌های مجموعه شأن بکار می‌برند تا به رشد مناسبی در زمینه کاری مرتبط برسند.

تلفن اینترنتی یا ابری با فناوری بروز و پیشرفته‌ای که دارد، هر گونه نیاز و امکاناتی را می‌تواند برایتان ایجاد کند.

کاربرد تلفن اینترنتی:

با به کار گیری تلفن اینترنتی، بدون نیاز به سرور و سخت افزار خاصی می‌توان تماس‌ها را برقرار کرد؛ به این صورت که توسط برخی از اپلیکیشن‌های خاص موبایل، تلفن‌های عادی، برنامه‌های تحت وب و یا هر دستگاه دیگری، قابلیت برقراری تماس‌های ورودی و خروجی وجود دارد. در این صورت برای ذخیره اطلاعات، نیاز به سرور و تجهیزات فیزیکی نمی‌باشد و بروی سرور اینترنتی اطلاعات ذخیره خواهند شد. علاوه بر موارد ذکر شده از قابلیت‌های بخصوصی مانند تعریف بیشمار داخلی، صف تماس، تماس‌های همزمان، منشی گویا و … برخوردار می‌باشد که بدون کابل کشی‌های در هم و طولانی قابل پیاده سازی است. به این طریق در هزینه‌ها صرفه جویی بسزایی شده و نگران نگهداری، خرید و تعمیر سرورها و لوازم دیگر نخواهید شد.

فکس ابری چیست؟

امروزه استفاده از فکس مانند ایمیل و ابزارهای کاربردی دیگر بسیار رایج بوده و بخاطر اهمیتی که دارد وجود ان در مجموعه‌ها و سازمان‌ها توصیه می‌شود. پنل فکس اینترنتی بر خلاف فکس‌های سنتی به دلیل مقرون به صرفه بودن، راهکار محبوبی در خصوص ارسال و دریافت اسناد فکس محسوب می‌شود؛ تفاوت عمده ی فکس سنتی با فکس ابری در اتصال آن به یک دستگاه فکس با هزینه بالا که اکثراً دارای مشکلات سخت افزاری، هزینه راه اندازی، نگهداری و خطاهای متعدد در ارسال و دریافت پرونده‌ها است بوده، در حالی که بستر لازم برای فکس ابری، اینترنت می‌باشد و به مکان خاصی بسنده نمی‌کند؛ کارمندان و افراد سازمانتان در هر کجای دنیا، بدون نیاز به سخت افزار خاصی تنها با اتصال به اینترنت می‌توانند فکس ارسال و دریافت نمایند. با داشتن خط تلفن اینترنتی، امکان بهره مندی از فکس ابری به راحتی در پنل شما وجود دارد. حتی اگر گیرنده شما هنوز از دستگاه فکس استاندارد استفاده کند، شما به آن احتیاج ندارید؛ چون فکس اینترنتی اساساً اسناد شما را به قالبی تبدیل می‌کند که دستگاه فکس می‌تواند به راحتی آن را بخواند و بالعکس.

وب سایت جوان تل امکان راه اندازی فکس اینترنتی، تلفن اینترنتی و خط تلفن اینترنتی را به کاربران می‌دهد و به صورت تمام وقت پشتیبانی تلفن ابری و فکس ابری شما را انجام می‌دهد با مراجعه به وب سایت جوان تل و یا تماس با شماره مشاوران می‌توانید بهترین پلن و کاربردی‌ترین پلن مناسب فکس و با مرکز تلفن ابری خود را انتخاب کنید.

کد خبر 5031157

منبع: مهر

کلیدواژه: تماس تلفنی اینترنت فضای ابری ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس تلفن اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | زیرکی جالب یک زن در تماس با پلیس برای درخواست کمک به صورت نامحسوس!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903173

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • ببینید | زیرکی جالب یک زن در تماس با پلیس برای درخواست کمک به صورت نامحسوس!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها