Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: با مقامات کره‌ جنوبی برای پس گرفتن اموال ایران صحبت کردیم، حتی کار به تهدید هم کشیده شده است و شاهدیم کره‌ای‌ها علامت‌های مثبتی نشان دادند. ‌

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز(چهارشنبه)،محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های محدودیت برای صنوف پرخطر در مورد کرونا اظهار داشت: با توجه به محدودیت های که در موج اول و دوم را داشتیم کمیته های تخصصی این مهارت را پیدا کردند که اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد برخی فعالیت ها دستورالعمل ها باید با دقت بیشتری رعایت شود.

وی عنوان کرد: امروز به دلیل اینکه در یک یا چهار هفته قبل سفرهایی انجام شده و فعالیت های خلاف دستورالعمل های ابلاغی صورت گرفته، نتیجه  این بوده که یک هفته بعد تعداد ابتلاها، بستری ها و تعداد فوتی ها افزایش یافته است‌.   رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: افزایش فوتی های کشور حاصل اقداماتی است که چند هفته قبل انجام شده است‌. بنای ما این است که رصد کنیم و با دقت امور را دنبال کنیم زیرا تصمیم گیری در این زمینه امنیت بسیار زیادی دارد و جان مردم برای ما بسیار مهم است.   واعظی در رابطه با اخرین وضعیت بازپس‌گیری اموال ایران از  کره جنوبی اظهار داشت: با مقامات کره‌ای صحبت کردیم حتی کار به تهدید هم کشیده شده‌است. هم‌اکنون مقدمات کارهای حقوقی شروع شده و شاهدیم کره‌ای‌ها علامت‌های مثبتی نشان دادند. ‌   وی افزود: منتظر اقدام ‌عملی آنها هستیم‌ در غیر اینصورت ما تصمیم‌های خود را اجرایی می‌کنیم.   ادامه دارد ...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود

دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، صورت شاید اولین عضوی از بدن باشد که در مورد کمبودهای مواد مغذی در بدن هشدار می‌دهد. کمبود ویتامین‌ها در بدن، علائم متفاوتی ایجاد می‌کند که گاهی خفیف و گاهی خطرناک است.

بهدگزارش سرگرمی روز، شما برای تشخیص این کمبودها باید برای تجویز آزمایش‌های دوره‌ای خون، نزد پزشک بروید با این حال برخی علائم کمبود ویتامینی را می‌توانید از وضعیت چهره خود تشخیص دهید:

_ کمبود ویتامین C: ویتامین C نقش حیاتی در بدن دارد؛ سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و باعث بهبودی سریع زخم‌ها و حفظ سلامت استخوان‌ها می‌شود. به گفته محققان کمبود این ویتامین باعث خونریزی لثه‌ها می‌شود.

بهبود آرام زخم‌ها، خشک شدن موها و ایجاد لکه های قرمز روی پوست از دیگر علائم فقر این ویتامین است. اگر هر کدام از علائم فقر ویتامین C را دارید؛ میوه‌ها، سیب زمینی، انواع توت‌ها، فلفل، بروکلی، اسفناج و مکمل‌های ویتامین C را به رژیم‌تان بیفزایید. مصرف روزانه ۷۵ میلی گرم ویتامین C به زنان و ۹۰ میلی گرم به مردان توصیه می‌شود.

_ کمبود ید: کمبود این ماده معدنی منجر به چشم‌های پف آلود می‌شود و کم کاری تیروئید را نیز به همراه دارد. افرادی که دارای کمبود ید هستند، ناخن‌های شکننده را تجربه می‌کنند و ممکن است به راحتی دچار اضافه وزن شوند. شما می‌توانید در صورت ابتلا به این علائم، مصرف هرچه بیشتر زغال اخته، لوبیای سیاه، میگو، توت فرنگی و ماست را در نظر داشته باشید.

_ کمبود امگا ۳: خشکی پوست به خصوص در فصل زمستان رایج است. اما اگر پوست شما خشک‌تر از حد معمول باشد، به آن معنی است که اسیدهای چرب امگا ۳ را به میزان کافی دریافت نمی‌کنید. مصرف کم این اسیدهای چرب چین و چروک صورت شما را نیز افزایش می‌دهد. منابع این اسیدهای چرب عبارتند از ماهی، دانه‌های کتان، دانه‌های چیا و گردو.

_ کمبود آهن: پوسته پوسته شدن لب‌ها یکی از نشانه‌های کمبود آهن است. نشانه‌های دیگر عبارتند از خستگی، سرماخوردگی‌های مکرر و درد زبان. کمبود "ریبوفلاوین" نیز می‌تواند خشکی لب‌ها را به همراه داشته باشد. شما می‌توانید ریبوفلاوین را از راه مصرف ماهی قزل آلا، بروکلی، پنیر و بادام به دست بیاورید. آهن نیز در حبوبات، آجیل، اسفناج و مکمل‌های آهن وجود دارد.

_ کمبود بیوتین یا ویتامین B۷: موهای خشک و نازک می تواند به شما هشدار دهند که دچار کمبود این ویتامین هستید. جدا از ریزش مو، نشانه مشخص دیگر کمبود بیوتین، صورت پف کرده با توزیع چربی غیر طبیعی و راش‌های قرمز است. بر اساس برخی مطالعات بیوتین به عنوان یکی از مواد مغذی ضروری برای حفظ استحکام، بافت و ظاهر مو عنوان شده است. منابع غذایی سرشار از بیوتین شامل بادام زمینی، جگر، برخی سبزیجات، برگ چغندر سوئیسی، تخم مرغ پخته و زرده تخم مرغ است.

_ کمبود ویتامین B۱۲ : کمبود این ویتامین در میان گیاه‌خواران بسیار رایج است. کمبود ویتامین ب ۱۲ اغلب باعث تغییر رنگ پوست و رنگ پریدگی می‌شود. سایر نشانه‌ها عبارتند از خستگی، از دست دادن اشتها، تنگی نفس و اسهال. اگر می‌خواهید فقر ویتامین ب ۱۲ را درمان کنید، به دنبال مصرف بیشتر ماهی، گوشت بدون چربی، پنیر، ماست و غلات غنی شده باشید. اگر رژیم‌های غذایی گیاهی را دنبال می‌کنید مکمل‌های ویتامین ب ۱۲ را با مشورت پزشک مصرف کنید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد