Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: زمانی که در کلاس درس حضور می‌یافتم بی‌وقفه در ذهن خود چگونگی رفتن به اهواز را مرور می‌کردم، در نهایت در پایگاه بسیجی در خیابان مسجد سید از شرایط اعزام عدم محصل بودن را مشاهده کردم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان با ورود به گلستان شهدای این شهر شهیدپرور، مردانی را مشاهده خواهیم کرد که با رده‌های سنی و تحصیلات متفاوت از جان و زندگی خود گذشته و با ایثارگری و فداکاری جان خود را فدای میهن و ناموس خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر جوان یکی از رزمنده‌هایی است که با وجود سن کم خود در زمان جنگ، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در جهت اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده است.

وی در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: توفیق داشتم قبل از شروع جنگ تحمیلی و همچنین دوران دفاع مقدس، در تمامی تظاهرات انقلاب و سایر اقدامات انقلابی متناسب با بضاعت سنی خود شرکت کردم. زمانی که جنگ تحمیلی رخ داد در پایه نخست راهنمایی مشغول به تحصیل بودم و این در حالی است که هیچ‌گونه تمرکزی برای درس خواندن نداشتم و تنها قصد داشتم که به هر نحوی که ممکن است در جبهه‌ شرکت کنم.

نقش رزمندگان کرج در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس برجسته بودخودباوری در دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ادبیات جنگ ایران + تصاویرسپاه فجر شبیه‌ساز عملیات غرورآفرین فتح المبین را در هفته دفاع مقدس اجرا می‌کند

جوانی ادامه داد: زمانی که در کلاس درس حضور می‌یافتم بی‌وقفه در ذهن خود چگونگی رفتن به اهواز را مرور می‌کردم، در نهایت در پایگاه بسیجی در خیابان مسجد سید از شرایط اعزام عدم محصل بودن را مشاهده کردم که پس از آن بلافاصله کتاب‌های خود را پنهان کردم.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت پس از پرکردن رضایت‌نامه توسط والدین و پیش از عملیات تنگه چزابه دوره‌های آموزشی خود را در پایگاه غدیر دیدم و از گلستان شهدا و با استقبال خانواده‌ها به جبهه اعزام شدیم.

انتهای پیام/167/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

مردم انقلابی قم در این مراسم یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند و با پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام وداع کردند.

در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا و خادمان مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095416

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند