Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@19:50:23 GMT

به من گفتند کی‌روش را در قطر برکنار کن!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۳۹۳۲

به من گفتند کی‌روش را در قطر برکنار کن!

رویداد۲۴ رئیس سابق و نایب رئیس فعلی فدراسیون فوتبال امروز در گفتگو با روزنامه جام جم پشت پرده اتفاقات دیدار مهم ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ را فاش کرد. او گفت یکی از مقامات گفته بود کی روش ایران را به قطر فروخته است. کفاشیان حتی فاش کرد همین فرد به یکی از مسئولان بلندپایه ورزش چنین اطلاعاتی داد تا او هم به کاپیتان تیم ملی یعنی جواد نکونام بگوید حواسشان باشد، چون کی روش ایران را فروخته است!

حالا کفاشیان اطلاعات جدیدتری هم در این باره می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: «وقتی چنین چیزی را به من گفتند، تعجب کردم. نکته دیگری که یادم رفت در این باره بگویم این بود؛ همان‌ها به من گفتند کی روش را در همان قطر برکنار کن! من گفتم مگر ما مربی داریم به جای کارلوس بگذاریم؟ دیدید که در نهایت موفق شدیم قطر را ببریم و بعد هم به جام جهانی برسیم.»

کفاشیان ادامه می‌دهد: «همان موقع چند ماهی بود به کارلوس حقوق نداده بودیم، ولی با تمام وجود کار می‌کرد. کارلوس قبل از جام جهانی برزیل ۸ ماه از ما حقوق نگرفت، ولی کارش را کرد. من چیزی که در تیم اتفاق می‌افتاد را می‌دیدم و کاملا می‌فهمیدم با حرف‌هایی که می‌زنند کاملا متفاوت است. کی روش واقعا به ایران عرق و تعصب داشت. الان هم می‌گویم او یک حس قلبی به کشورمان داشت و هیچوقت دوست نداشت حتی با پول بیشتر تیم ملی را ترک کند.»


منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، کفاشیان ، فدراسیون فوتبال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کفاشیان فدراسیون فوتبال کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد