Web Analytics Made Easy - Statcounter

مُدیر امور بهره برداری انتقال نیروی برق ناحیه کهگیلویه و بویراحمد از رشد مصرف هشت درصدی مصرف برق در ساعات اوج بار ( پیک بار ) این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مسعود رضازاده در نشست گزارش عملکرد پایش های رله های فرکانسی شش ماهه سالجاری در یاسوج گفت: بنا بدلایل متعددی میزان مصرف برق در ساعات اوج بار امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد رشد هشت درصدی داشته که برای گذر از ساعات اوج بار ، تلاش های فراوانی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تلاش کردیم در ساعات اوج بار، شبکه های انتقال و توزیع دچار مشکل خاصی نشود، اظهارداشت: تیم های عملیاتی و اتفاقاتی واحد بهره برداری حوزه انتقال بطور شبانه روزی آماده همکاری با مشترکین برق در استان بودند.

مُدیر امور بهره برداری انتقال نیروی برق ناحیه کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار سال گذشته 425 مگاوات بود که بدلیل تغییر الگوی مصرف مشترکین، این میزان در سالجاری به 459 و 2 دهم مگاوات مصرف افزایش پیدا کرد.

رضازاده با سخت خواندن تامین برق در برخی شرایط گرمای زودرس امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: 79 فیدر در حوزه انتقال استان وجود دارد که 53 فیدر آن هم اکنون بارگیری می شود.

وی تعداد فیدرهای کنونی ایستگاه های فوق توزیع در استان کهگیلویه و بویراحمد را کافی ارزیابی کرد و یادآورشد: در حال برنامه ریزی برای تامین برق پایدار در فصل سرد امسال هستیم.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تقدیر از همکاری مدیران و مجموعه پرسنل حوزه انتقال در این استان با مجموعه شرکت توزیع نیروی برق، اظهارداشت: با وجود این همکاری های تعاملی است که می توانیم با رعایت تمامی اصول فنی از شرایط سخت تابستانی و تامین برق پایدار عبور کنیم.

جابر افشون  ، شرایط تامین برق پایدار در تابستان زودرس آن هم در شرایط خاص کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد را موفقیت آمیز خواند و خاطرنشان کرد: بیش از 265 هزار اشتراک برق در مناطق مختلف استان وجود دارد که طول یکی از فیدرهای برقرسان به مشترکین به بیش از 600 کیلومتر آن هم در مناطق کوهستانی می رسد.

وی در پایان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل شرایط خاص جغرافیایی آن در زمان حوادث طبیعی با مشکلات متعددی در حوزه تامین خدمات مواجه بوده که باید برای تامین برق پایدار در فصل سرد از هم اکنون برنامه های لازم صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصرف برق استان کهگیلویه و بویراحمد تامین برق پایدار ساعات اوج بار بهره برداری مصرف برق نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰