Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق شیاطین سرخ می گوید نسبت به اتفاقاتی که ممکن است برای منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالاتی رخ دهد، خوشبین است. 

درن فلچر می گوید اوله گونار سولسشر برای ساختن منچستریونایتد به زمان نیاز دارد و به همین منظور نیز از تمرکز برخی از هواداران این تیم بر روی پروژه های کوتاه مدت انتقاد کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، سیاست های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی، خشم بسیاری از هواداران این باشگاه را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ تاکنون تنها دونی فن ده بیک را به تیمشان اضافه کرده اند و از نظر هواداران یک خرید برای بهبود ضعف های تیم، کافی نیست. از طرفی دیگر شکست 3 بر 1 منچستریونایتد در مقابل کریستال پالاس از هفته اول لیگ برتر انگلیس نیز، مانند بنزین بر روی آتش عمل کرد و خشم هواداران را شعله ور تر ساخت. در این میان، درن فلچر، بازیکن سابق یونایتد بر این باور است که سولسشر برای ساختن تیمی قدرتمند به زمان نیاز دارد. او اظهار داشت: 

تا زمانی که هیئت مدیره به حرف های سولسشر گوش بدهند و به او اعتماد داشته باشند، من نسبت به اتفاقاتی که ممکن است طی چند هفته آتی در بازار نقل و انتقالاتی پیش بیاید، خوشبینم.

منچستریونایتد شب گذشته در دیدار مقابل لوتون تاون از دور چهارم رقابت های لیگ کاپ، با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید و سولسشر در این بازی نسبت به بازی مقابل کریستال پالاس، 10 تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود و فلچر بر این باور است که او نباید از ایجاد تغییر در ترکیب تیمش بترسد. بازیکن سابق شیاطین سرخ اظهار داشت: 

بسیاری از هواداران منچستریونایتد نگرشی کوتاه مدت و ارتجاعی دارند. اوله باید قبل از بازی با کریستال پالاس این ترکیب را انتخاب می کرد و از اسلحه هایش بهره می برد. با این حال او برای ساختن شرایط به زمان نیاز دارد و همه چیز در مورد زمان است. 

همچنین بخوانید:

لوتون تاون 0-3 منچستریونایتد؛ برد روحیه بخش شیاطین سرخ در لیگ کاپ اوله گونار سولسشر: تمرین خوبی مقابل لوتون تاون داشتیم؛ نکات مثبتی در بازی دیده شد

فلچر: تمام مدیر برنامه های جهان، بازیکنانشان را به منچستریونایتد لینک می کنند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شیاطین سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب در پایان دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: بابت نحوه بازی خودمان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و حریفی برای گفتن ندارم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم آنها را به خودباوری رساندیم و به بازی برگشتیم.

او ادامه داد: بازیکن حریف در مقابل هواداران ما خوشحالی و آنها را تحریک کرد. بارها گفته‌ام که استقلال چه با جام چه بدون جام قهرمان لیگ برتر است. ما به قدرت بازیکنانمان ایمان داریم. ما از بازیکنانی که سابقه حضور در استقلال را دارند می‌خواهیم که شرافتمندانه بازی کنند و ۲۰ دقیقه از وقت بازی را وقت تلف نکنند.

مربی استقلال تهران تصریح کرد: ابایی ندارم اگر ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم! تا خدا نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد.

کد خبر 6098819 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد! + عکس
  • اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس
  • پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم