Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:41:12 GMT

تجلیل ‌از ۱۱ هزار رزمنده دفاع مقدس در استان قزوین + فیلم‌

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۴۴۴۵

تجلیل ‌از ۱۱ هزار رزمنده دفاع مقدس در استان قزوین + فیلم‌

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال به صورت نمادین از ۱۱ هزار رزمنده و جانباز دفاع مقدس در استان قزوین به صورت نمادین تجلیل شد. - اخبار استانها -

سردار محمد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزویناظهار داشت: امسال با توجه به انتشار ویروس کرونا برنامه اجتماعی مثل رژه، همچون سال‌های گذشته نداشتیم اما به جای آن مراسم تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت سراسری در حضور رهبر معظم انقلاب انجام شد که از فرمایشات ایشان بهره‌مند شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به صورت نمادین از 11 هزار نفر از پیشکسوتان مرکز استان و شهرستان‌های قزوین تکریم و تجلیل به عمل ‌آمد و از تلاش‌ها، زحمات و ایثارگری‌های این ایثارگران عزیز قزوینی قدردانی ‌شد همچنین سپاه صدها برنامه فرهنگی، سیاسی و بصیرتی برای چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به صورت ویژه تدارک دیده است.

امیر بهنام پیری، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با کمک مجموعه استانداری، شهرداری و ارگان‌های نظامی و انتظامی برنامه‌ای شایسته‌ی شان رزمندگان ایثارگر قزوینی برگزار کردیم که عکس العمل خوب و رضایت بخش پیکسوتان جبهه و جنگ را نسبت به نخستین برنامه هفته دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه کلیه مسئولان استان در برنامه حضور داشتند ادامه داد: برنامه تجلیل از ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی و سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت زنده با نظم و شکوه زیبایی انجام و امیدوارم تمام برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع را به کمک شهدا به بهترین شکل ممکن به ثمر برسانیم.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین: سربازان نقش پر رنگی در افزایش قدرت نظام دارندبرنامه زنگ ایثار در مدارس سراسر استان قزوین برگزار می‌شودبازدید فرمانده ارشد دفاع مقدس از دفتر تسنیم قزوین به روایت تصاویر

عاقبت آمریکای مستکبر، اسرائیل غاصب و عربستان خبیث در نهایت شکست است

یکی از ایثارگران قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ‌فرمودند که دفاع مقدس یک سرچشمه است پس ما تمام تلاش خود را معطوف به سیراب کردن نسل جوان از این چشمه جوشان ایثار، شهادت، مردانگی، غیرت و وطن پرستی کنیم.

وی افزود: بسیاری از دشمنان ملت ایران در تلاش هستند تا جای شهید و جلاد را عوض کنند؛ اما باید به این معاندان نادان گفت ملتی که در هشت سال جنگ حتی یک وجب از خاک میهن خود را نیز با بذل جان خویش از دست ندادند، هم‌اکنون نیز یک ملت شجاع، انقلابی و بصیر هستند و بنا به وعده قرآن کریم شکست در نهایت عاقبت جبهه باطل یعنی آمریکای مستکبر، اسرائیل غاصب و عربستان خبیث است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین شهدای دفاع مقدس دفاع وطنی استانداری قزوین شهدای دفاع مقدس دفاع وطنی استان قزوین دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه