Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شورای عالی قضایی عراق امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که تولر و زیدان در این دیدار که در دفتر رئیس شورای عالی قضایی عراق برگزار شد، در خصوص محاکمه افرادی که سفارت آمریکا در بغداد را تهدید و آن را با موشک هدف قرار می‌دهند، گفت و گو کردند.
در این بیانیه آمده است که زیدان، سفیر آمریکا را در جریان اقدامات قضایی برای محاکمه عواملی که سفارتخانه‌ها و هیات‌های دیپلماتیک خارجی در عراق را تهدید می‌کنند، قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای عالی قضایی عراق در این دیدار گفت که حملات به مراکز دیپلماتیک خارجی بر روابط عراق با جهان تاثیر گذاشته است.
در دو ماه گذشته حملات به سفارتخانه و اهداف آمریکا در عراق شدت یافته و در این مدت حدود 30 کاروان تدارکاتی نظامیان ائتلاف بین‌المللی علیه گروه تروریستی «داعش» به سرکردگی آمریکا هدف بمب‌های کنار جاده‌ای قرار گرفته است.
همچنین در این مدت دستکم 10 حمله موشکی به سفارت آمریکا در منطقه امنیتی سبز بغداد و پایگاه‌های نظامی این کشور در مناطق مختلف عراق انجام شده است.
در همین حال، نیروهای «سازمان مبارزه با تروریسم عراق» از صبح امروز (چهارشنبه) عملیات بازرسی منطقه «الجادریه» در بغداد را برای شناسایی عاملان شلیک موشک به اهداف دیپلماتیک در این شهر، آغاز کردند.
پارلمان عراق 15 دی ماه 98 در نشستی فوق‌العاده با حضور نخست‌وزیر پیشین (عادل عبدالمهدی) به اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور رای داد، اما با وجود این، نظامیان آمریکایی همچنان به اشغال عراق ادامه می‌دهند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا سفارت آمریکا عراق بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا سفارت آمریکا عراق بغداد گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا سفارت آمریکا عراق بغداد اخبار کنکور شورای عالی قضایی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق