Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:12:24 GMT

نامجومطلق دستیاران حرفه ای نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۴۵۶۵

نامجومطلق دستیاران حرفه ای نیاز دارد

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه مجید نامجومطلق از لحاظ دانش فنی در سطح بالایی قرار دارد گفت: اگر قرار است او سرمربی استقلال شود باید دستیاران حرفه ای هم داشته باشد.

به گزارش مشرق، جواد شیرزاد در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر الاهلی عربستان از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: همیشه دیدارهای لیگ قهرمانان برای تیم های ایرانی سخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال شرایط حساسی در جدول دارد و اگر بتواند برابر الاهلی به پیروزی دست پیدا کند صعودش به دور بعد حتمی خواهد بود.

وی تاکید کرد: آبی پوشان برابر الشرطه عراق دو نیمه متفاوت را داشتند و امیدوارم استقلال برابر الاهلی همانطور بازی کند که برابر الشرطه عراق در نیمه دوم بازی کرد.

وی در مورد الاهلی عربستان هم گفت: نباید فکر کنیم چون این تیم صعودش به دور بعد حتمی شده پس به راحتی شکست خواهد خورد آبی پوشان باید یک بازی منطقی و آرام را در دستور کار خود قرار داده و با آرامش کامل به مصاف حریف رفته و بی محابا حمله نکنند زیرا ضدحمله های الاهلی خطرناک است و می تواند برای آنها دردسرساز شود.

بیشتر بخوانید:

۳ بازیکن استقلال در خطر محرومیت

وی در پاسخ به این سوال که اعتقاد دارند با نیامدن استراماچونی و الکس نوری، نامجومطلق می تواند سرمربی فصل آینده استقلال باشد، گفت: مجید نامجو از لحاظ فنی سطح بالایی دارد و همیشه چه در زمان بازیگری و چه در عرصه مربیگری عملکرد قابل قبولی داشته، او می تواند موفق باشد به شرط اینکه از کادر فنی باتجربه و حرفه ای برخوردار باشد. حاشیه ها از تیمش دور شود و اجازه ندهد تنش در بین تیم به استقلال ضربه بزند. هیات مدیره و مدیرعامل نباید فشار بیش از اندازه به او بیاورند اما اگر قرار است به جز نامجومطلق یک مربی خارجی هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد بهتر است یک مربی کارکشته و صاحب نام باشد تا استقلال بتواند پس از سال ها به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.

وی در پایان و در مورد عملکرد سه تیم پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو گفت: سپاهان و شهر خودرو به دلیل تغییرات زیادی که در سطح کادر فنی داشتند عملکرد موفقی در لیگ قهرمانان نداشتند اما پرسپولیس با شرایط خوبی که داشت توانست نتایج قابل قبولی کسب کرده و امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس بتوانند به مراحل بالاتر و حتی فینال پیش بروند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مجید نامجومطلق استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا