Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طاهری گفت: احیای روحیه هشت سال دفاع مقدس می تواند در حل مشکلات مختلف کشور از جمله بحران اقتصادی راهگشا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری امام جمعه موقت زاهدان در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا با توکل به خدا بتوانیم ظرفیت های داخلی کشور را شکوفا کنیم و ابزارآلات داخلی که دشمن آن را تحریم کرده بود با تکیه بر توان داخلی ساخته و به پیشرفت برسیم ، به برکت این دوران در حوزه دفاعی و نظامی چه در بعد معنوی و هم ساخت ابزار آلات جنگی به پیشرفت های زیادی رسیدیم به طوری که نه تنها قدرت بازدارنده داریم بلکه برای حضور دشمن در منطقه تعیین تکلیف می کنیم و این قدرت نظامی و دفاعی به برکت هشت سال دفاع مقدس به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: انسان در شرایط سخت میزان مقاومت و بصیرت خود را آشکار می کنند ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، هوشمندی، ولایتمداری، تبعیت از رهبر و ایثار و فداکاری را به جهانیان نشان داند و اگر آن ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه اجرایی شود بسیاری از اختلافات خانوادگی، قومی و قبیله ای، جناحی و حزبی کاهش پیدا می کند، هشت سال دفاع مقدس هوشیاری، ایستادگی، مقاومت و همچنین عطوفت و مهربانی ملت ایران را نسبت به یکدیگر به نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: هر ملتی که به توان داخلی خود تکیه کند به رشد و پیشرفت خواهد رسید و قوی خواهد شد، ایران اسلامی کشوری وسیع با فرهنگی قوی است و خداوند ظرفیت زیادی را در کشور قرار داده که به استفاده از این سرمایه های خدادادی می توانیم قدرتمند شویم.

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: با اختلاف نمی توان این استعدادهای بالقوه را بالفعل کرد، احیای روحیه هشت سال دفاع مقدس می تواند در حل مشکلات مختلف کشور از جمله بحران اقتصادی راهگشا باشد و راه حل این موضوع، الگو گرفتن صحیح از رشادت ها و موفقیت ها و پیروزی های دفاع مقدس است، اگر ملت ایران در مسیری که در طول هشت سال جنگ تحمیلی طی کرده است، گام بردارد در این بحران اقتصادی نیز پیروز خواهد شد.

وی اذعان کرد: اخلاص در هر کاری باعث می شود تا فرد بدون هیچ چشم داشتی در راه رضای خداوند گام بردارد، فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری سرخط و الگوی راه برای مسئولین است و اگر مسئولین از این چراغ راه هدایت به درستی استفاده کنند و با اخلاص ، نشاط و روحیه، مسیر درست را طی کنند، موفق خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم