Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دو تیم پرسپولیس ایران و الشارجه امارات پنج‌شنبه در چارچوب هفته ششم و دور برگشت رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف هم خواهند رفت. خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در فاصله یک روز مانده تا دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و شارجه نگاهی به بررسی آخرین وضعیت این تیم اماراتی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو تیم پرسپولیس ایران و الشارجه امارات پنج‌شنبه در چارچوب هفته ششم و دور برگشت رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف هم خواهند رفت.

الشارجه امارات با قهرمانی در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ پای به این مسابقات گذاشت و به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

نکته جالب اینجاست که این قهرمانی بعد از ۲۳ سال برای این تیم رقم خورد تا طلسم قهرمانی این تیم سرانجام شکسته شود.

این قهرمانی، ششمین عنوان قهرمانی الشارجه در لیگ امارات بود. آن‌ها پیش از این ۸ بار نیز در جام ریاست جمهوری کشور امارات قهرمان شده و ۲ قهرمانی هم در سوپرجام این کشور در کارنامه دارند.

این باشگاه اماراتی دورانی طلایی در دهه هشتاد میلادی داشته، اما تا پیش از قهرمانی در لیگ و سوپرجام در فصل گذشته و آغاز فصل جاری طی سال‌های اخیر موفقیت چندانی کسب نکرده بود.

در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ امارات با برگزاری ۱۹ مسابقه برای تمامی تیم‌ها نیمه تمام ماند و بدون معرفی قهرمان در حالی به پایان رسید که تیم الشارجه با کسب ۳۵ امتیاز، ۳۸ گل زده و ۲۳ گل خورده و جایگاه پنجمی این مسابقات را به اتمام رساند. بیشتر بخوانید: نعمتی: به‌عنوان آخرین تیم از قطر به ایران بازمی‌گردیم

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس الشارجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس الشارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!