Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال و مدیررسانه‌ای آبی‌ها دیروز در حالی به نشست خبری رفتند که نابلد بودن راننده قطری باعث شد تا آن‌ها بعد از یک ساعت به محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی برسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از ظهر دیروز مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باید برای شرکت در کنفرانس خبری بازی با الاهلی عربستان به استادیوم الجنوب قطر می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هماهنگی‌های صورت گرفته یک خودرو با راننده به هتل محل اسکان تیم استقلال رفت تا مجید نامجومطلق، فرشید اسماعیلی و مدیر رسانه استقلال را به محل برگزاری کنفرانس ببرد.

حدود ۲۰ دقیقه از حرکت خود را از مقابل هتل تیم استقلال می‌گذشت که نامجومطلق به مدیر رسانه استقلال گفت فکر می‌کنم راننده دارد مسیر را اشتباه می‌رود، چون ما از بافت شهر خارج شده‌ایم و اطراف‌مان بیابان‌های پر از شن است و در صحبت با راننده‌ای که به زبان انگلیسی تسلط کافی نداشت و کلی چانه‌زنی و برقراری تماس با مسئول بخش رسانه‌ای مستقر در ورزشگاه الجنوب، راننده ناشی جاده را دور زد و بعد از اصلاح مسیر عازم مقصد موردنظر شد.

۳ عضو تیم استقلال نزدیک یک ساعت در راه بودند و همگی با عصبانیت از خودروی این راننده خارج شدند؛ مسیری که نهایتاً باید ۱۵ دقیقه سپری می‌شد. اتفاقاً نامجومطلق که با تأخیر وارد سالن کنفرانس ورزشگاه الجنوب شد و قبل از هر صحبتی با عصبانیت به اشتباه غیرقابل‌پیش‌بینی راننده ناشی اشاره کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید نامجومطلق استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا مجید نامجومطلق تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند