Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار تنگسیری گفت: ناوگروه هواپیمابر آمریکا شامل ناو هواپیمابر نیمیتز و اسکورت‌های آن را قبل از ورود به تنگه هرمز بوسیله پهپادهای کاملا بومی رصد و رهگیری کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاه نیوز، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم الحاق ‌۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه از رهگیری ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپادهای بومی سپاه خبر داد و ‌اظهار داشت: ‌در این رهگیری، ناو هواپیمابر نیمیتز به همراه ناوهای اسکورت کننده شامل دو فروند ناوشکن ۱۱۴ و ۱۰۴، رزم ناوهای ۵۸ و ۵۹، دو ناوچه گشتی ۹ و ۱۲ و یک فروند شناور گارد ساحلی ۱۳۳۳ ارتش تروریستی امریکا، قبل از ورود به تنگه هرمز و خلیج فارس شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: همه مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه زیر پوشش پهپادهای بومی ایرانی قرار خواهد گرفت و این الحاق امروز که شامل ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد بومی به نیروی دریایی سپاه بود، توان ویژه‌ای به نیروی دریایی سپاه در تلفیق مأموریت‌های دریایی و هوایی خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین عنوان کرد: رصد و پایش همه تحرکات دریایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با این پهپادها امکان پذیر خواهد بود و بر وسعت توان ما در این زمینه نیز به میزان بسیار زیادی می‌افزاید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر