Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید اسماعیلی ، هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت الاهلی را می‌شناسند گفت: ما استقلال هستیم و یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا و کاری به نتایج قبل‌مان نداریم. امیدواریم با پیروزی دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید اسماعیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

ابتدا برمی‌گردم به بازی‌های قبلی تیم‌مان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم هواداران از بازی‌های قبلی ما ناراحت بودند و دور بودن از مسابقات روی کیفیت کار ما تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد:

الاهلی تیم خیلی خوبی است با بازیکنان خوب. با آنالیز خوبی که کادرفنی انجام داده نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم. ما استقلال هستیم و یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا و کاری به نتایج قبل‌مان نداریم. امیدواریم با پیروزی دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الاهلی استقلال الاهلی فرشید اسماعیلی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

کد خبر 848970 برچسب‌ها ویژه ورزشی ناصر‌ حجازی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد