Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مشاور رییس‌جمهوری مستند اخیر بی‌بی‌سی را یکی از نمونه‌های خیانت این شبکه به ملت ایران و جاسوسی جنگی دانست و تاکید کرد: کسانی که این مستند را ساختند، مطمئناً نه دل‌شان به حال شهید رستگار می‌سوزد، نه شهید دانش، نه شهید همت و نه دیگر شهدای دفاع مقدس.

«حسام‌الدین آشنا»  درباره مستند اخیر بی‌بی‌سی‌ فارسی در مورد جنگ تحمیلی گفت: کاری که انجام شد، یکی از نمونه‌های خیانت به ملت ایران و جاسوسی جنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که ده‌ها و صدها جلسه محرمانه و دارای طبقه‌بندی‌های مختلف در دوران دفاع مقدس در قرارگاه‌ها، ستادهای فرماندهی و در ستادهای سپاه در سراسر کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: مباحثات بسیار عمیق، تند، جدی و صریحی میان فرماندهان، رزمندگان، سیاستمداران و مسئولان جنگ انجام شده اما سرقت اسناد جنگ و سرقت اسناد نظامی و نمایش آنها به مثابه یک افتخار حتماً یک خیانت است.

مشاور رییس‌جمهور با بیان اینکه بی‌بی‌سی هرگاه سخنان فرماندهان نظامی انگلستان را در جریان حمله به عراق پخش کرد، آن وقت می‌تواند از کاری که انجام داد، دفاع کند، اظهار داشت: چیزی که در این گفتارها ما مشاهده کردیم، یک جلسه جدی، صریح، پرموفقیت حول مسائل فرماندهی، پرسنلی، آموزشی در سطح یک تیپ یا لشکر بود، اما آنچه در این مستند نمایش داده شد، یک خیانت به رزمندگان دفاع مقدس بود.

آشنا با بیان اینکه ما از بی‌بی‌سی جز این هم انتظار نداریم که هرگاه توانسته به پشت این ملت و رزمندگان دشنه بزند، تصریح کرد: کسانی که این مستند را ساختند، مطمئناً نه دل‌شان به حال شهید رستگار می‌سوزد، نه شهید دانش، نه شهید همت و نه دیگر شهدای دفاع مقدس.

شبکه بی‌بی‌سی فارسی طی روزهای اخیر مستندی را پخش کرد که در آن یک فایل صوتی از جلسه فرماندهان سپاه در سال ۶۳ وجود دارد و مدعی وجود اختلاف میان فرماندهان سپاه در زمان جنگ شده است.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد دفاع مقدس بی بی سی نه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز